Ga naar inhoud

Lodewijk en Scarlett verhalen & foto spam

bunnyempress

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik heb eigenlijk altijd een lege wilgentunnel op de grond liggen. Ik ben dan bang dat ze terwijl ze hooi eten op de vloer uit die tunnel dan veel gaan keutelen en dat dan aanwennen. Nu blijft de vloer eigenlijk altijd schoon.

Ze zijn heel braaf - meestal heb ik max 20 keutels liggen en die ruimt mijn man dan ‘s avonds weer op. En ze zijn heel stout, als ik geen hooi buiten leg, dan gaan ze er zelf mee sjouwen. Dan ligt er helemaal overal hooi. Dus dat is erger 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lodewijk - de verdwaasde hooi sleper

Na de vakantieopvang was vooral Lodewijk wat minder zindelijk. Als er ergens teveel hooi lag, dan kon hij daar op poepen en plassen toch? Want dat mocht daar. Dus wij hadden afgesproken: geen los hooi meer in de ren. Ik kwaad toen ik wel weer een pluk los hooi vond en ging gelijk tegen mijn man klagen. 😡 Ik dacht dat hij de hooiruif en/of hooitunnel had bijgevuld en niet goed had opgelet (aka iets uit zijn handen laten vallen en geen zin gehad om het op te pakken). Mijn man zweerde bij hoog en bij laag dat hij het niet had gedaan.

Wij BunnyCam terugkijken: jawel hoor, Lodewijk had het eruit gesleept. 👊

Alleen waar Scarlett aan de hooitunnel trekt of sleept en ook duidelijk bewust hier voor kiest, heeft Lodewijk hele andere tactieken.

Screenshot2023-09-06at20_38_05.png.41b5133f9c059fea69719afdfc88d5a6.png

De hooibaard. 😅 Helaas met beslagen ruit BunnyCam Foto.

Je pikt gewoon een hele grote pluk hooi mee en dan ga je er gewoon mee lopen en springen. En dan ligt er dus overal hooi en soms dus een pluk, want tja, je hoeft hem natuurlijk niet gelijk op te eten. Soms doet hij het wel en dan is het net alsof hij een kind is dat spaghetti eet, slurp slurp slurp omhoog, tot je niets meer ziet. 🍝

Er ligt dus ook regelmatig naast of bij de boomstam een pluk hooi, want tijdens je eten MensenTV kijken en hopen dat je naar binnen mag is het leukste wat er is toch? Alsof wij zin hebben in nog meer hooi binnen. 😅 En als je dan iets anders ziet, dan laat je die pluk hooi gewoon vallen. Of soms valt hij uit zichzelf uit elkaar.

Heb je extra hooi in het hok gelegd, dan zie je dus dit gebeuren:

Leeg.jpg.aebde3eb8caf01e3480c84b09e780731.jpg

Hier ligt het nog netjes in het hok - dat ding wat je links achter de deur ziet  is de waterbak

LodewijkHooiRommel2.thumb.png.b39667fe8a40229330e8e52f2a8b0f22.png

Hier springt/loopt Lodewijk een halve hooi pluk mee uit de bak naar de deuropening

LodewijkHooiRommel3.png.c74380e0019d3fa4f1639515d4a994bd.png

En vervolgens staat meneer even heel verdwaasd te kijken: Huh? Er ligt hier hooi? 🤔 Hoe kan dat nu?

Alsof hij dus echt niet merkt wat hij allemaal meesleept, met zijn poten of bij het springen.

Het ligt denk ik ook een beetje aan ons hooi, wat uit balen komt en daardoor vaak in plukken in de hooitunnel/hooiruif of in de toiletbak komt. In theorie zouden we het helemaal los kunnen schudden, maar daar zijn wij mensen dus te lui voor. Dus af en toe krijg je dit soort plaatjes en mogen we extra opruimen.

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lodewijk - de verdwaasde hooi sleper deel 2 - oftewel de hooiwagen

Mijn man leest natuurlijk af en toe mee en hij zei, maar nu heb je de screenshots van de hooiwagen actie niet gedeeld. Wat er daar aan hooi achter bleef, dat was de "waarom heb je hier nu hooi neergelegd in de ren"-opmerking. Ik vertelde hem dat ik dat filmpje niet had gevonden, dus dat ik ook geen screenshots kon maken. Hij zei: "Oh, maar dat staat op mijn telefoon".

Om jullie te laten zien met hoeveel hooi hij dus echt kan slepen, omdat het in een kluwen zit, en hij dus loopt met wat hij in zijn bek heeft, de volgende screenshots.

Screenshot2023-09-12at08_34_38.png.3a9775322efddb1ebe6b26b4677fc003.png

Je zit lekker voor het hok te eten aan het hooi dat jij versleept hebt, als je maatje besluit over je heen te springen - want waarom niet? Hij wil immers zijn eigen hooi halen.

Screenshot2023-09-12at08_35_50.png.c41aef7ccd884e347c1036a50811bfb4.png

Vervolgens mag je hard rennen, want opeens komt hij als een hooiwagen aanrennen. (Ik had nog een screenshot hier tussen, waar je haar dus ziet weglopen en net een puntje van hem ziet aankomen, maar het werden teveel foto's)

We weten allemaal dat een konijn zijn eigen formaat aan hooi moet eten toch? Lodewijk zorgt er gewoon voor dat hij het allemaal in 1x pakt.

Screenshot2023-09-12at08_35_59.png.c66dad891d6615ecbd054d018db28a78.png

Hmmmm.... 🍝 hooi, jammie.

Natuurlijk was hij dus een tijdje daarna afgeleid en ging hij lekker liggen en wat anders doen en vond ik een enorme dot hooi in de ren.

aangepast door bunnyempress
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Paniek in de tent - waarom ik zo blij ben met onze BunnyCam en nu boos ben op een vogel

16.30 - weet je wat, ik stop wat eerder met werken en ga beneden een kopje thee maken en lekker een half uurtje een boekje lezen. Goed idee, maar de uitvoering was anders. Sta ik beneden, zie ik een zwarte smurrie op 2 van de 5 boomstronken. Oh nee, zou een van de konijnen plakpoep hebben? Ik had taugé gegeven vandaag en misschien was het wel wat teveel.

Terwijl ik daar gestresst sta, probeer ik z.s.m. terug te kijken wie van de twee als laatst op de boomstronken heeft gestaan en dus degene is die ik moet gaan controleren. In mijn eentje proberen ze beiden op te tillen en kijken of ik wat kan zien en dan nog voor 17.00 de dierenarts bellen om advies en evt. langskomen, daar zie ik wel een beetje tegen op.

Ha - beet! Ik zie wanneer er geen poep meer ligt en spoel door. Zie ik beiden konijnen beneden op de vloer scharrelen en dan opeens *flats* poep. Oef! Gelukkig! Vogelpoep dus. 🐦. Wel lastig schoonmaken straks, maar goed, geen probleem. Totdat ik van mijn telefoon op kijk en zie hoe Scarlett, die mij zag, en dus op de boomstronken was gesprongen recht over de poep heen lopen! Nee!!

Ik naar buiten en proberen met keukenrol het weg te poetsen, maar het liet niet los en het haar was behoorlijk verkleefd. De stronken had ik al gauw zo veel mogelijk gedept, zodat Lodewijk er dan tenminste niet ook in zou gaan lopen/springen. Ik gauw weer naar binnen en toch nog de dierenarts bellen. Die was helaas al weg maar het was ook 16.45 op dat moment. Geen spoed volgens de assistente, wel proberen zoveel mogelijk weg te poetsen als dat lukt en ik straks met z'n tweetjes ben. Die vond het bijzonder om te horen dat ik bij mijn moppie Scarlett gewoon aan de achterpoten mag zitten als ze geflopt ligt. Ik maakte me zorgen over ziektes in vogelpoep, maar ze zei dat het wel mee zou vallen, zeker als ik het meeste weg zou krijgen.

Gauw mijn man bellen dat hij via de drogist moet rijden om die baby billendoekjes te halen, want dat leek me haalbaarder dan proberen nog op tijd langs een dierenwinkel te gaan. Hij kwam met de juiste terug, die water wipes, dus dat was mooi.

Ik samen met hem buiten zitten en heel saai doen, zodat Scarlett gaat floppen. Als ik loop of iets ga pakken, denkt ze dat ik lekker ga geven en begint ze lekker rond te lopen. Zij geflopt, mijn man haar aaien, ik haar voetje doen. Maar goed, al snel had ze er genoeg van. Gelukkig maar 1 voetje vies achter, de rest allemaal schoon. Op het papiertje was het wel groen trouwens vs zwart op de boomstronken.

Dan toch maar oppakken. Wat een verschil zeg. Waar Lodewijk spartelt alsof zijn leven er vanaf hangt en daarna boos en wrokkig doet, pak je Scarlett dus wel heel gemakkelijk op. Gauw poetsen, toen ze genoeg van had weer teruggezet op haar pootjes. Toen lekker geaaid. Toen nog een keertje oppakken, waar ze dus gewoon voor blijft liggen. Alle verkleefde stukjes zijn eruit en je ziet alleen nog een heel licht waasje. Oef. Dan weer lekker knuffelen en toen natuurlijk avondeten geven.

Nou ben ik kwaad op een vogel, want anders had ik gewoon lekker mijn boek kunnen lezen. Ik was wel blij dat het Scarlett was, want dat is echt veel minder stressvol dan Lodewijk. Dan had hij weer 5 maanden wrok tegen mijn man. De boomstronken hebben we uit de ren gehaald en azijn over heen gegooid. Mijn man gaat ze straks nog verder schoonmaken/schuren en dan mogen ze er weer in.

Gelukkig is het geen 30 graden. De boomstronken staan nu allemaal anders en de konijnen vinden het maar stom.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bunnyempress zei:

De boomstronken staan nu allemaal anders en de konijnen vinden het maar stom.

😂😂😂😂😂

Voor vogelpoep zou ik niet erg bang zijn. Die vogelgriep gaat volgens mij niet op konijnen over.

Het is alleen van die vieze smurrie. 

Apart he dat hij zich zo laat behandelen. Wij hebben onze konijnen vanaf juni 2022 en nu pas merk ik als ik in de ren kom dat ze dan bijv. gewoon blijven liggen. Alleen vanmorgen ging ik alle haren die aan de kant lagen opvegen en elke keer veegde ik een konijn op het blik. Wat een in-de-weg-lopers.

aangepast door To van de Veluwe
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kak werk😜. Vogelpoep is volgens mij niet gevaarlijk maar wel smerig als het aan de konijnen zit🥴

Onze Kanarie schijt af en aan en zelfs een keer op de kop van de kleine. Hij was not amused en ik mocht het er direct vanaf halen hihi. 

Kleine kunnen we niet normaal oppakken. Een vis is nog makkelijker vast te houden. De grote is zo zwaar dat hij zich niet kan verzetten. Net een schaap. Gewoon hop hop omdraaien snel poetsen en weer terug. Precies zoals men een schaap scheert.🤪

10 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

😂😂😂😂😂

Voor vogelpoep zou ik niet erg bang zijn. Die vogelgriep gaat volgens mij niet op konijnen over.

Apart he dat hij zich zo laat behandelen. Wij hebben onze konijnen vanaf juni 2022 en nu pas merk ik als ik in de ren kom dat ze dan bijv. gewoon blijven liggen. Alleen vanmorgen ging ik alle haren die aan de kant lagen opvegen en elke keer veegde ik een konijn op het blik. Wat een in-de-weg-lopers.

Heel herkenbaar 🤣😂🤣. Kooi, stofzuigen, dweilen,vegen overal moet de grote op aan of voor zitten. Vuilniszak om de kooi in leeg te gooien gaan ze gewoon samen in zitten. En ook echt niet weggaan terwijl ik daar sta met dat zware ding. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

😂😂😂😂😂

Tja ontlasting vind ik toch vies. Het idee dat ze heel haar pootje dan schoon likt. Brrr. En die verkleefde stukjes krijgt ze er denk ik ook niet uit. 

Scarlett is echt een vreselijk tam moppie - dat vond de dierenarts ook al. En ijzersterk. Echt een taaie na de castratie. 

Lodewijk flopt met vreemden in de ren. Die mogen hem ook aaien. Maar dat oppakken - dat vond hij echt doodeng. 

Ze lopen hier altijd in de weg. De boomstronken staan zo dat ik strategisch de deur op een kiertje kan zetten, 1 stap naar rechts kan zetten en dan gauw de deur achter me dicht kan doen 🤣. Afleiding is hier het devies of bukken en hen omdraaien. 

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

En als ik dan de vuile PeeWeebak op de grond zet, moeten ze er zo nodig weer in gaan zitten.

Hihi ook weer herkenbaar😂

Paar dagen terug moesten de bakken weer. Nou heeft de kamer zo.n schuin plafond. De bakken staan daar. Op handen en knieën  de bovenkant van de kooi eraf krijgen. Komt Leeuw tussen mijn armen door helpen op zijn manier, de ik sta lekker in jouw weg manier,

Vervolgens vliegt er een kip over mijn hoofd die luidkeels laat horen dat ik ook zijn kooi niet mag vergeten en op het moment suprême springt de kleine ook nog op mijn rug met dat tongetje in mijn oor.

Ik Snikheet te zweten als een otter.🥵 Eindelijk de kleine van mijn rug/nek/achterhoofd en boemmmm mijn kop tegen het plafond😖🤪🥴

En ik doe het iedere keer weer🤣

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik doe 1 keer in de week de hele ren goed uitvegen (die haren die overal statisch aan vastplakken!) en haal dan de hooi/toiletbak ombouw van de plek. Denk ik ze af te leiden met vers hooi en veeg ik de haren achter het hok vandaan... voel ik weer een konijnensnoet tegen me aan en wordt er tussen mijn armen doorgelopen. Soms als hij er zin in heeft dan begint Micha mijn hand te likken en kan ik niet verder

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zeggen wel zo leuk, vogelpoep is niet gevaarlijk, maar de coccidiosestam die bij konijnen voorkomt, komt ook bij vogels voor (kippen weet ik zeker). Dan heb ik het nog niet over wormen. Ik zou het toch geen lekker idee vinden als mijn konijn vogelpoep gaat oplikken om de pootjes weer schoon te krijgen.

Goed dat je het hebt schoongemaakt, hoe droger hoe moeilijker het er nog af gaat.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kolino Ja, ik merkte ook dat het snel was gedroogd. Maar ik zat met het feit dat als ik de poep op de boomstronken niet had opgeruimd, ik misschien 2 konijnen met poep-pootjes had gehad. Dus eerst de stronken, toen het konijn en toen was het helaas al te droog voor keukenpapier. Ik denk dat al die haren ook niet meehelpen met gelijk verkleven als er natte smurrie op komt. Gelukkig was mijn man al bijna thuis en had ik gezien dat ze haar achterpootjes niet ging schoonmaken (ze lag lekker geflopt en ik hield haar in de gaten). Anders had ik haar waarschijnlijk afgeleid met eten 😛

Inmiddels is de hele ren dus gisteren schoongemaakt, want mijn man wilde het ook niet op de vloer hebben. De boomstronken zijn ontsmet met azijn & opnieuw geschuurd dus alles is nu weg. Ons beide zat het gewoon niet lekker, ook niet om het opgedroogd erop te laten zitten. Misschien is het echt extreem teveel moeite, maar liever teveel dan te weinig denk ik dan maar.

@Cheeta26 Dat klinkt bekend. Wij zijn meestal met z'n tweetjes, dat helpt met afleiden. Als ik in mijn eentje ben, doe ik meestal een snuffelmat met brokjes of groenvoer. Dat is meer afleiding dan hooi hier. Al besluit Lodewijk vaak wel dat zelfs groenvoer niet leuk genoeg is, om niet toch even te komen kijken wat ik uitspook. Om dan vervolgens beteuterd terug te keren en te zien dat Scarlett alles al op heeft zitten eten.

10 uren geleden, Lappie2 zei:

Wat een kak werk😜. Vogelpoep is volgens mij niet gevaarlijk maar wel smerig als het aan de konijnen zit🥴

Onze Kanarie schijt af en aan en zelfs een keer op de kop van de kleine. Hij was not amused en ik mocht het er direct vanaf halen hihi. 

Kleine kunnen we niet normaal oppakken. Een vis is nog makkelijker vast te houden. De grote is zo zwaar dat hij zich niet kan verzetten. Net een schaap. Gewoon hop hop omdraaien snel poetsen en weer terug. Precies zoals men een schaap scheert.🤪

Heel herkenbaar 🤣😂🤣. Kooi, stofzuigen, dweilen,vegen overal moet de grote op aan of voor zitten. Vuilniszak om de kooi in leeg te gooien gaan ze gewoon samen in zitten. En ook echt niet weggaan terwijl ik daar sta met dat zware ding. 

Arme kleine met kanarie-schijt. Dat vind ik toch wel zielig. Ik wou dat Lodewijk een vis was, die krabben je niet open 😄 Mijn arme man zat echt onder de halen en hij kan hard trappen, want hij is toch wel 3,3kg. Grote is toch ook nog aan het afvallen? Straks gaat die Leeuw ook brullen als je hem oppakt. Scarlett kan zich prima verzetten, maar dat doet ze niet. Niet alleen is ze heel tam, maar ze is ook gewoon heel slim, dat merk je aan alles. Ze heeft vaak snel door dat je probeert te helpen en dan mag het. Af en toe heeft ze weleens een haartje of een hard stukje (slaap-vaakje) bij haar oog en de eerste paar keer vond ze het niet zo leuk, maar nu weet ze dat het helpt en blijft ze rustig zitten. Volgens mij wilde ze ook gewoon van haar stinkende pootje af.

Ik begin echt medelijden te krijgen met de meeste van ons die in hun eentje schoonmaken. Hogere wiskunde is het, met proberen niet op een konijn te stappen, niet iets om te stoten of jezelf te bezeren!

Wat helemaal erg was, was de realisatie een een week of wat geleden dat ze het alleen bij ons doen. 😅. Als er iemand komt schoonmaken en ik wil graag de deuren gedaan hebben, dan ga ik altijd naar buiten om de konijnen af te leiden. Dan kunnen zij het glas aan de buitenkant doen. Er was dus een nieuw iemand en ik had gezegd dat het schoon moest, maar ik bedoelde de binnenkant en zij dacht beide kanten.

Zit ik boven te werken hoor ik opeens de deur dicht slaan. Ik gauw naar beneden, NIETS AAN DE HAND! Op de BunnyCam nagekeken... ze werd echt KEIHARD genegeerd. Ze kwamen even lopen, bleven op een afstandje staan, oh nee, jij bent niet leuk hoor. Beide konijnen met konten naar haar toe en gewoon rustig eten en niet naar haar toe rennen/niet op haar voeten staan (doen ze altijd bij mij, bijna nooit bij mijn man en ik heb kleinere voeten), niet omhoog tegen haar benen aan, niet om haar heen dansen. NIETS.

En dan denk je als baasje, ben ik nu gecharmeerd dat ze mij nu zo leuk vinden of jaloers dat andere mensen wel gewoon kunnen lopen. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bunnyempress zei:

En dan denk je als baasje, ben ik nu gecharmeerd dat ze mij nu zo leuk vinden of jaloers dat andere mensen wel gewoon kunnen lopen. 🤔

Hihi zal wel beiden zijn 🤪.

Tip voor de kak als het opgedroogd is. Ik gebruik altijd zo.n stuuc/cement spatel ding om het er af te krijgen en dan blijft er een laagje poederkak over wat ik opzuig of opveeg. 

Ik mag over een uurtje weer ploeteren inclusief vogel kak van de vloer raspen en konijnen schijt uit het kleed schrobben. 

Als jullie boem horen met een flinke vloek Serenade dan weten jullie dat het weer raak is😂 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Kolino zei:

Ik zou het toch geen lekker idee vinden als mijn konijn vogelpoep gaat oplikken om de pootjes weer schoon te krijgen.

Ik zou het ook schoonmaken maar ik bedoelde ook dat ik niet direct de DA daar voor op zou bellen. Ik zou de vraag nog liever hier op het forum zetten. Haha, net als bij onraad hier in de buurt bellen we geen politie maar eerst de Whatsapp groep.

Gelukkig is hier de ren overdekt. Dat is dan weer een voordeel.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik zou het ook schoonmaken maar ik bedoelde ook dat ik niet direct de DA daar voor op zou bellen. Ik zou de vraag nog liever hier op het forum zetten. Haha, net als bij onraad hier in de buurt bellen we geen politie maar eerst de Whatsapp groep.

Gelukkig is hier de ren overdekt. Dat is dan weer een voordeel.

Telefonisch overleg is heel normaal gelukkig bij onze DA. Maar het was ook de timing. Als ik binnen 30 mins anders richting spoed arts inc. kosten zou moeten, dan probeer ik eerst mijn eigen DA.

Stel dat ik binnen het uur hier had gehoord dat er toch iets in de poep zou kunnen zitten en dat een injectie of medicatie van het een of ander handiger was, dan ging er weer €200 naar de spoed. 

Nu was ik gerust en als het pootje schoonmaken niet was gelukt had ik het forum ingeschakeld voor tips. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Respect the Boot-Ay

Geloof me, Lodewijk weet prima hoe hij wel moet zitten op een boomstronk. Ik heb ook foto's waarin hij wel gewoon normaal doet, maar soms.. soms is het echt.. een konijn! Comfortabel op een manier die niet te begrijpen is en er dus ook hilarisch uit ziet. 🤣

Kennelijk houdt meneer van af en toe een goed windje onder zijn kontje ofzo. Ik had mijn man voor de gek gehouden en gezegd dat hij zo zit, omdat hij dan makkelijk naar beneden kan keutelen. 😅 Mijn man: Echt? Ik: Nee joh. Maar hij had net een lief instagram filmpje gezien van een  konijntje dat in zijn slaap aan het keutelen was, dus het leek hem wel logisch. Maar nee, ik vind geen keutels op de grond bij de boomstronk, dus dat is het niet.

LodewijkBootay.thumb.jpg.f19d67971595e4a62700500cb1217b70.jpg

Lucht voor mijn kontje

Ik zat buiten en hij was zelfs zijn voorpoten aan het likken (filmpje gemaakt), terwijl zijn achterwerk er dus zo overheen helt. Gen probleem hoor. Hoef niet normaal te zitten.

LodewijkBootay2.thumb.jpg.baaf9dddfcc05c1e80984d991830d5d2.jpgNat kontje zoekt ruimte.

Van de week toen het zo hard regende (donderdag), ging hij op de ander boomstronken zitten, maar opnieuw, weer lekker overhellen.

Scarlett doet het dus niet, die gaat of er gewoon helemaal op zitten (wat meer gedrongen dus) of ze neemt 2-3 boomstronken in beslag die ongeveer op dezelfde hoogte staan, zodat ze er gewoon overheen kan liggen 😛

• Vind ik leuk 2
  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2023 om 23:26, Cheeta26 zei:

Denk ik ze af te leiden met vers hooi en veeg ik de haren achter het hok vandaan... voel ik weer een konijnensnoet tegen me aan en wordt er tussen mijn armen doorgelopen.

Vandaag heeft een kleindochter de ren geveegd. Allerlei haren. Flo wilde haar benen likken maar ze had een legging aan dus werd het haar laars. Ze liepen ook de kinderen steeds in de weg. De video is ook leuk.

helpen.png

helpen 2.png

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bunniesarebunnies Ja, ze houden echt van op die boomstronken springen, erop liggen en naar ons kijken. We hadden eerst een krukje van de IKEA, maar dit vind ik leuker om naar te kijken. Ze mogen er ook aan knagen, want het is wilg. Af en toe zie je ze op Marktplaats staan om gratis op te halen. Soms bij konijnenspullen, maar soms ook bij tuinspullen.

@Lappie2 Geloof me, hij zit lekker zo. Ik heb film-materiaal waarbij hij echt zo met z'n kont naar beneden hangend, zijn voorpoten gaan schoonmaken en uitgebreid bezig blijft, zonder ook maar 1 moment in te gaan schikken, sterker nog, hij gaat nog langer zitten, met zijn kont tegen het glas aangeplakt.

@To van de Veluwe wat een leuke foto's! Lekker in de weg lopen doen ze bij ons ook, daarom hebben gisteren de ren gauw schoongemaakt toen ze er niet waren 😛 Ben benieuwd wat ze er vandaag van vinden. Al zag ik dat mijn man de boomstronken verkeerd had neergezet, dus die moeten we vanmiddag nog even omzetten.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .