Ga naar inhoud

Opgeblazen Hamster hoofd

Aanbevolen berichten

De titel klinkt gek, dat weet ik, maar ik beloof dat ik niet werkelijk mijn hamster heb opgeblazen. Ik ging vanmiddag mijn hamster een snackje geven omdat ik hoorde dat zij wakker was, maar toen ik haar zag, zag ik dat haar hoofd flink gegroeid was en het er opgeblazen uitzag. Een paar dagen geleden had ze nog een normaal hoofd, maar nu lijkt ze een beetje op Bob Ross… Ze eet en drinkt nog, maar als ze eet houdt ze haar hoofd wel een beetje scheef. Ook was ze op haar glazen water bakje aan het knagen terwijl er nog water in zat. Ik weet dat de bult geen haar is omdat ik er aan heb gevoeld en het voelde hard aan, dus ze heeft niet gewoon een bad hair day. Ik kan helaas geen foto toevoegen omdat die allemaal te groot zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van de dierenarts en ze denkt dat het een abces, ontsteking of het resultaat van haar hoofd stoten is. We behandelen het nu als een ontsteking en Kirby krijgt twee keer op een dag twee verschillende medicijnen. Over een week moeten we weer terug naar de dierenarts voor een controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hoi allemaal,

Kirby is helaas overleden. De medicijnen hebben niets gedaan, dus het is waarschijnlijk iets anders geweest. Ik ga maandag 7 augustus bij een hamster fokker kijken naar een nieuwe hamster. Hopelijk vind ik een lief hamstertje dat bij me past.

Dank jullie wel voor alle beterschap wensen.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .