Mars&Mello&Emie Geplaatst: 19 juli Delen Geplaatst: 19 juli De titel klinkt gek, dat weet ik, maar ik beloof dat ik niet werkelijk mijn hamster heb opgeblazen. Ik ging vanmiddag mijn hamster een snackje geven omdat ik hoorde dat zij wakker was, maar toen ik haar zag, zag ik dat haar hoofd flink gegroeid was en het er opgeblazen uitzag. Een paar dagen geleden had ze nog een normaal hoofd, maar nu lijkt ze een beetje op Bob Ross… Ze eet en drinkt nog, maar als ze eet houdt ze haar hoofd wel een beetje scheef. Ook was ze op haar glazen water bakje aan het knagen terwijl er nog water in zat. Ik weet dat de bult geen haar is omdat ik er aan heb gevoeld en het voelde hard aan, dus ze heeft niet gewoon een bad hair day. Ik kan helaas geen foto toevoegen omdat die allemaal te groot zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 juli Delen Geplaatst: 19 juli Even met je telefoon een screenshot maken van de foto, dan past hij wel. Zonder foto is het lastig om hier iets zinvols over te zeggen. Hoe oud is je hamster? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 19 juli Auteur Delen Geplaatst: 19 juli Hoi Marjoleink, dankjewel voor je antwoord. Mijn hamster is ongeveer 11 maanden oud. Ik heb de foto weten te verkleinen, dus nu kun je wel zien hoe ze er nu uit ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 juli Delen Geplaatst: 19 juli Ik zou hiermee naar de dierenarts gaan, het ziet er niet goed uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 19 juli Auteur Delen Geplaatst: 19 juli Ik ga morgen om half negen met haar naar de dierenarts. Ik heb ook zo iets op social media geplaatst en veel mensen denken dat het een infectie is maar als ik meer weet zeg ik het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 20 juli Auteur Delen Geplaatst: 20 juli Ik ben net terug van de dierenarts en ze denkt dat het een abces, ontsteking of het resultaat van haar hoofd stoten is. We behandelen het nu als een ontsteking en Kirby krijgt twee keer op een dag twee verschillende medicijnen. Over een week moeten we weer terug naar de dierenarts voor een controle. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 juli Delen Geplaatst: 20 juli Sterkte met mooie Kirby. 😔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 20 juli Auteur Delen Geplaatst: 20 juli Dankjewel Bobby 🙏🏼 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 juli Delen Geplaatst: 20 juli Sterkte met Kirby! Hopelijk knapt ze weer snel op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 21 juli Delen Geplaatst: 21 juli Veel beterschap voor Kirby, ik duim dat je gauw resultaat ziet van de medicatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 juli Delen Geplaatst: 21 juli Beterschap! En fijn dat je even laat weten wat de uitkomst van het dierenartsbezoek is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 29 juli Auteur Delen Geplaatst: 29 juli Hoi allemaal, Kirby is helaas overleden. De medicijnen hebben niets gedaan, dus het is waarschijnlijk iets anders geweest. Ik ga maandag 7 augustus bij een hamster fokker kijken naar een nieuwe hamster. Hopelijk vind ik een lief hamstertje dat bij me past. Dank jullie wel voor alle beterschap wensen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli Sterkte met het verlies ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mars&Mello&Emie Geplaatst: 31 juli Auteur Delen Geplaatst: 31 juli Dankjewel 🫶🏼 Ik ga volgende week maandag een nieuw hamstertje ophalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Ai wat verdrietig. Sterkte ermee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Wat naar dat Kirby overleden is. Sterkte. Hopelijk nog vele gezonde jaren met je nieuwe hamster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus Sterkte met het verlies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.