pakyakker Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Hi, Ik zat eens te denken en ooit hebben we een keer een spelletjes avond gedaan online met een soort van pictionary. Ik vond dit echt heel leuk en gezellig. Is er toevallig animo om dit weer een keer te gaan doen? Mij lijkt het namelijk heel leuk of een ander soort online spel mag ook natuurlijk. Suggesties zijn altijd welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Dat klopt, we hebben een keer een aantal rondes https://skribbl.io/ gedaan met bunnybunch woorden 😄 Was zeker leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Ik stem voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NandaPanda Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.