Evee Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Ik zag deze vacature voorbij komen 🙂 betaald worden om konijnen te verzorgen zal voor vele bunnybunch leden toch de droombaan zijn? 😉 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Omg😍 Het is dat ik met zwangerschapsverlof ga... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Geweldig dit! Ik ga eens kijken waar Moergestel precies ligt 😇 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 juni Delen Geplaatst: 24 juni 21 uren geleden, Suus1978 zei: Geweldig dit! Ik ga eens kijken waar Moergestel precies ligt 😇 Ver 😅 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Jaaa ik zag het ook!! Zo jammer dat het zo ver weg is😭 ik zou er bijna voor gaan verhuizen haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 juli Delen Geplaatst: 9 juli Het begint gelijk te kriebelen! Omdat ik de trein ook als kantoor kan gebruiken (lang leve remote werken!), is afstand gelukkig geen punt. Ik lees het alleen wel weer lekker laat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 9 juli Delen Geplaatst: 9 juli Jammer, ook voor mij te ver weg 😐 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juli Auteur Delen Geplaatst: 10 juli Voor de mensen die te ver wonen maar wel vrijwilligerswerk voor een opvang vanuit huis kunnen doen, is dit misschien iets 🙂 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 13 juli Delen Geplaatst: 13 juli Op 10-7-2023 om 08:50, Evee zei: Voor de mensen die te ver wonen maar wel vrijwilligerswerk voor een opvang vanuit huis kunnen doen, is dit misschien iets 🙂 Waren er net ook nog meer mensen van hier tijdens de uitleg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.