Evee Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Zijn er mensen die leuke foto's hebben van hun konijnen met producten uit de webwinkel hier, die ik zou mogen gebruiken op sociale media? Bijvoorbeeld met icepods 🙂 Maar mag eigenlijk alles zijn, van brokjes en kruiden tot speeltjes en benodigdheden. Posten in dit topic kan, mailen kan ook naar info@bunnybunch.nl , whatsappen mag ook 06 83712457 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Ik heb wel foto’s van mijn konijnen met icepods, maar die heb ik niet hier gekocht 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juni Auteur Delen Geplaatst: 20 juni Haha dat mag ook hoor, als het dezelfde zijn als die ik verkoop 😄 Dat zie je niet aan de buitenkant 😂 Ons "geheim". 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juni Auteur Delen Geplaatst: 20 juni Ik wil er ook gerust een naam / account in of bij zetten hoor, voor wie dat fijn vind. Geef het dan wel eventjes aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Wilgenbrug van de Bunnybunch webwinkel en een “gewone” Icepod.en nog wat Icepod foto’s.geen idee of caviafoto’s ook nog welkom zijn 😁 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Deze misschien? Het zijn wel oude foto's maar volgens mij zit dit nog steeds in het assortiment. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 21 juni Delen Geplaatst: 21 juni 12 uren geleden, Annasbeestenbende zei: geen idee of caviafoto’s ook nog welkom zijn 😁 Bij mij altijd hoor! 🥳😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 21 juni Delen Geplaatst: 21 juni Misschien mag deze dan ook? 😇 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 21 juni Delen Geplaatst: 21 juni Ik heb deze 2 dingen bij jou online gekocht. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni De gevulde wilgentunnel en de gevuld klomp 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli Hazel met 1 van de trixie halters (gekocht bij de plaatselijke dierenwinkel) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 juli Auteur Delen Geplaatst: 3 juli Jullie zijn geweldig! Heel erg bedankt! Ik laat het topic gewoon open, foto's blijven welkom 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Op 3-7-2023 om 14:22, Evee zei: foto's blijven welkom Ik heb toen o.a. die gele voerbal met worteltjes bij je gekocht. Je was toen nog zo vriendelijk om speciaal die gele te sturen want in de grote ren kon ik die donkere ballen amper zien. Ik zal het volgende week eens bij daglicht fotograferen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus Op 3-7-2023 om 14:22, Evee zei: Jullie zijn geweldig! Heel erg bedankt! Ik laat het topic gewoon open, foto's blijven welkom 🙂 Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad 🙂 Ik had foto's per email verstuurd tijdens je vakantie. Zijn die goed aangekomen? Ik ben nog bezig met stukje bij beetje meer voeren van wat we hebben gekocht bij je, dus ik blijf hoopvol voor leuke foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 augustus Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 53 minuten geleden, bunnyempress zei: Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad 🙂 Ik had foto's per email verstuurd tijdens je vakantie. Zijn die goed aangekomen? Ik ben nog bezig met stukje bij beetje meer voeren van wat we hebben gekocht bij je, dus ik blijf hoopvol voor leuke foto's. Ja volgens mij heb ik die voorbij zien komen, mailbox zal ik in de loop van de week bijwerken / beantwoorden. Dankjewel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus 5 minuten geleden, Evee zei: Ja volgens mij heb ik die voorbij zien komen, mailbox zal ik in de loop van de week bijwerken / beantwoorden. Dankjewel! Fijn om te horen. Graag gedaan hoor. Ik hoorde van andere mensen dat ze de foto's soms niet kunnen zien, dus ik dacht, ik vraag nog ff na. 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Hierbij een foto met de voerbal van BB 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september (aangepast) Helaas niet hele goede foto's, geen idee ook of je deze ook verkoopt, of dat dit alleen maar in m'n paasei zat. Maar wie weet heb je er nog wat aan ⬇️ 2 september aangepast door Lollie 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september Auteur Delen Geplaatst: 3 september @Lollie die heb ik soms als seizoensartikel in het assortiment 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Nog wat andere foto's van de bloemetjesslinger ⬇️ Met de snugglesafe erbij, speciaal het originele hoesje opgesnort, want ik gebruik een andere ⬇️ Voor een BunnyBunch erwtenvlokje wilde Koko wel even doen alsof ze ziek was... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september ...En wilde Wol wel even op ziekenbezoek ⬇️ Ik heb een voerbal van het merk Nobby, maar zie stiekem geen verschil met de Trixie voerbal die jij verkoopt, dus misschien heb je nog wat aan deze oude foto ⬇️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september (aangepast) Op hennepvezel kun je heerlijk slapen ⬇️ Deze foto's waren lastig om te maken, maar bij dezen de Trixie targetstick in actie ⬇️ Edit: Sommige foto's lijken best wel op elkaar, maar ik stuur ze allemaal maar even door, dan kun je de beste uitzoeken 3 september aangepast door Lollie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Ik had toen al aangegeven dat die van mij goed reclame maken voor je hooikubus. Dus je mag ze gebruiken hoor 😉 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.