Ga naar inhoud

HELP!!!


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik van mijn konijnen is al 1 dag vermist.

Mijn konijnen leven in een grote buiten ren. Ze graven vaak holen en daar zitten ze soms wel in maar ze komen er altijd weer uit.

 

Gisteren ochtend zag ik dat het eten bijna niet aangeraakt was en ik begon overal te zoeken ook in de holen. Bij de buren hebben we ook zitten graven (met de handen). Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn ander konijn is ook hellemaal van slag. Plssss help

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso aanmelden bij Amivedi, dan weten mensen dat je een konijn mist. Mocht het konijn gevonden worden, dan komen ze in ieder geval bij jou uit. Verder zou ik inderdaad zoals je doet in alle holen zoeken, misschien is er toch ergens iets ingestort. Is het verblijf van boven afgesloten? Kunnen er roofdieren bij ze komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat ze uit het hok ontsnapt is en ergens rondloopt is het misschien een idee de tuin en het hok heel interessant te maken met allemaal lekker geurende groente/kruiden die ze/hij graag eet. Ik zou het andere konijn in de tuin laten, omdat dat een goede reden kan geven om terug te komen. Ik hoop heel erg voor je dat ze niet ondergronds vast zit! Heel veel sterkte!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er ooit een konijn ontsnapt doordat ze een schuttingplank stuk had afgebroken,  van maar 5x3 cm. Daar kon ze doorheen. Ik heb toen het hele huizenblok geflyerd en na een aantal dagen vond iemand haar in een garagebox. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er ooit een konijn ontsnapt doordat hij onder de schutting doorgegraven had. Door de hele straat geflyerd en flyers opgehangen. Gelukkig is hij een paar dagen later gevonden en naar het asiel gebracht. Daar kon ik mijn lieveling weer ophalen ❤️

Hopelijk wordt jouw konijn ook in goede gezondheid terug gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .