Ga naar inhoud

`t zal der wel bijhoren maar toch ....

popcorn&snickers

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi ,

ik weet niet goed waar ik dit onderwerp moest zetten omdat ik niet weet of popcorn zwanger is.... dus als hij niet goed geplaatst is hoor ik dat wel denk ik.

Ik snap er niks van Popcorn is niet te genieten !! haha

ze zit net op bed bij me kids en me dochter die kan der aaien en me zoontje ook niks aan de hand...

Ik kom erbij om natuurlijk weer een fotootje te maken omdat mevrouw op het bed gesprongen is...

Ik ga op de grond zitten en Popcorn kom naar me toe ik dacht achh gezellig zeg , wat een lief nijntje ik aai althans probeerde en mevrouw rent op me af grommend :blink::blink::blink: nouuuuu ik schrok der zo van dat me kids helemaal in een deuk gingen hahahaha

Toen ze eenmaal bij me dochter zat heb ik der toch even geaaid en onder het aaien bleef ze mekkeren hahahaha ze vond het wel lekker dat ze geaaid werd maar wilde ze n iet laten merken denk ik.

Gister gaf ik haar wat andijvie en vulde haar stro bij en ik doe dat al pratend met me vriend en ineens krabbeldekrab :blink:

Wat is er met Popcorn aan de hand!!!! hihi

ze had gister een aardig nest in haar kooi gemaakt, nu vanmorgen was hij nog heel geen haar dat niet maar ze duwt met haar borst het stro opzij en legt alles weer netjes opzij....

Ze zal toch geen pijn hebben ofzo want dan zou ze tegen me kids ook zo moeten doen, ik heb ze gekocht voor me kids ik voer ze maak ze schoon etc.etc. me kids doen het ook hoor smorgens voordat ze naar school gaan maar smiddags en savonds doe ik het dan ......

Wie weet waarom Popcorn dit doet ?? hebben jullie er ervaring mee zal ze dan toch zwanger zijn :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .