Ga naar inhoud

Snacks, snoepjes, koekjes voor konijnen


Evee

Hoe vaak snoepen onze konijnen?  

75 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef jij snoepjes, koekjes of snacks aan jouw konijnen?

    • Ja, dagelijks
      21
    • Ja, een paar keer per week
      29
    • Ja, eens per week
      4
    • Ja, incidenteel (minder dan eens per week)
      13
    • Nee
      8


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, bunnyempress zei:

Van alleen de stemmen leer ik weinig. 🤣 Ik leer meer van de meningen en uitleg die mensen geven over waarom ze iets stemmen.

Daarom ben ik altijd super blij met mensen die uitleg geven bij hun stem.

31 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:

😅😅 helemaal mee eens maar dacht net als bij fotowedstrijd of andere topics dat daar dan geen uitleg bij hoort maar dan in een aparte topic oid. I don't know, anyway😉

 

Dit soort polls is zowel om een beetje overzicht te krijgen door middel van de stemmen (wat vervolgens bijvoorbeeld gebruikt kan worden in een van de informatieve artikelen) als om een discussie over het onderwerp te starten. Dus extra uitleg mag altijd. 

 

Sommige foto-topics hebben wel een eigen discussietopic, om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Bijvoorbeeld de fotowedstrijd wordt gesloten elke maand, terwijl het discussietopic wel doorloopt. Bij foto's van verblijven vragen we mensen om een eigen topic te openen, omdat daar soms best uitgebreide discussies over ontstaan zoals 'welke maat gebruik je, waar vind ik dit, wanneer plaats je extra plexiglas in de winter, etc'.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel gestemd voor dagelijks, maar ongezond is het niet. Ze krijgen soms wat fruit en bij groenten wat we in huis hebben, maar dat is niet per definitie slecht. Nala krijgt als ze losloopt, en dat is zowat dagelijks als we thuis zijn, brokjes van een ander merk. Konijn helemaal happy, zij denkt dat ze weet ik het wat gehad heeft, terwijl het gewoon science selective brokjes zijn. Is het hoofdvoer? Nee, want ze krijgen beaphar care +. Is het dus aanvullend voer? Ja, in ons gebruik wel. Dat maakt het extra, maar niet ongezond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .