Vennetje Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 Wij hebben een Nijn van ruim een jaar. vandaag was hij voor het eerst aan het rijden op de voet van mijn man, en daarna op een knuffel die op de bank ligt.Is dit 'pubergedrag?' Gaat het weer over, of word het alleen maar erger?Kunnen we het 'afleren?' of moet 'ie gecastreerd?? :bunny1:vind het nie zo leuk dat 'ie het doet :((Dank je wel!Ik had wel een poos zitten zoeken op het forum en de artikelen, maar kon het niet vinden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 Momenteel zit ik zelf met hetzelfde ''probleem''.Mijn ram (ik ben fokster....) vind het heel leuk om mijn arm te gebruiken.Ik ben er alleen niet zo blij mee.Castratie, ja dat helpt, maar is voor mij geen optie, als je begrijpt wat ik bedoel.Ik weet niet of er verder nog iets anders aan te doen is, ik denk het niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 dat rijden zal denkelijk nietvanzelf stoppen nee...die knuffel zou ik persoonlijk weghalen...door hem op die knuffel te laten rijden zal zijn seksuele frustratie alleen maar meer/erger worden!castreren is idd een goede optie! door te castreren worden rammen minder territoriaal en word het rijden ook minder! en met de leeftijd van een jaar kan ie prima al gecastreerd worden! heb je je nijn binnen of buiten wonen en zit ie alleen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emsaa Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 hey! Castratie; daar zou ik voor gaan .xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vennetje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Nijn woont bij ons binnen (mag uit zijn hok als we thuis zijn) en woont alleen!(nu, de volgende ochtend, lijkt 'ie wat rustiger....) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 dit is gewoon een hormonenkwestie die zo nu en dan de kop op zal steken... dat is niet iets wat vanzelf weer over zal gaan vrees ik.... succe!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Ik had het op een ander forum ook gevraagd en daar zeggen ze dat jonge rammen dit soms hebben, maar naarmate ze ouder worden het wel minder wordt. Maar als je er zo snel mogelijk vanaf wilt zou ik hem toch laten castreren.(misschien kun je er dan ook een vriendinnetje bij zetten?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten