suuzje Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 hoi hoi allemaal hier weer even een verslagje hoe het met snuffie gaat, het gaat echt geweldig met haar! gisteren heeft ze voor het eerst door gehad dat er een fles aan haar kooitje hing, en oo ja ze kon er uit drinken nu drinkt ze zowat de hele dag door en vind ze dat geluidje van dat balletje helemaal geweldig! natuurlijk had ik toen ze nog niet die fles wou drinken een waterbakje staan en daar dronk ze keurig altijd uit, maar sinds gisteren gooit ze het waterbakje elke keer om en ik maar denken hoe dat kon,, (ze gaf blijkbaar aan: ik hoef dat niet meer nu drink ik uit de fles) heel erg grappig! ze eet ook goed, biks eet ze tegenwoordig! en dat gaat allemaal op:) haar hooi eet ze ook super goed. Morgen gaan we dr kooi open doen zodat ze er uit kan, ben benieuwd of ze het nu durft!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 Ik wacht in spanning de rest van het verhaal af!Go Snuffie, go Snuffie! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
priscilla100 Geplaatst: 20 maart 2008 Delen Geplaatst: 20 maart 2008 leuk hoor ik wacht op het volgende verhaal okeoke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten