Ga naar inhoud

Karakter konijn na koppeling


rabbitPuk

Aanbevolen berichten

Volgende week gaat Puk naar de opvang voor een koppelpoging. Hij is nu echt superlief en aanhankelijk. Gek op aaitjes. Zou dat veranderen als hij een konijnenvriendinnetje krijgt? Ik zat daar zo eens over na te denken.  Zou best jammer zijn☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit verschil gemerkt in aanhankelijkheid. Dat is een stukje persoonlijkheid van het konijn, hoe mensgericht ze zijn. Dat verandert niet bij een koppeling is mijn ervaring 🙂 

 

Succes!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Oh top!

Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren op een ander konijn ook.

Heb de laatste paar dagen ook gezien dat ie boos kan worden🙈. Hij zat gister ineens in de bank. En nu is hij daar zo op gefocust dat ik weer een hekje heb neergezet. Nu zit ie steeds heel boos aan het hek te rammen en ik vind ineens wat losse keutels (terwijl ik die nooit vind op die plek).

 

 

2 uren geleden, Evee zei:

Ik heb nooit verschil gemerkt in aanhankelijkheid. Dat is een stukje persoonlijkheid van het konijn, hoe mensgericht ze zijn. Dat verandert niet bij een koppeling is mijn ervaring 🙂 

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

 

ik denk niet echt dat dit zal veranderen.

Mijn konijn werd juist liever toen hij een vriendinnetje kreeg😁

Op 1-5-2023 om 21:19, rabbitPuk zei:

Volgende week gaat Puk naar de opvang voor een koppelpoging. Hij is nu echt superlief en aanhankelijk. Gek op aaitjes. Zou dat veranderen als hij een konijnenvriendinnetje krijgt? Ik zat daar zo eens over na te denken.  Zou best jammer zijn☺

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mijn konijn (Foep) was toen ze alleen zat super aanhankelijk, ze gaf likjes en ik kon haar heerlijk aaien. Toen heb ik haar laten koppelen. Daarna was ze nog steeds heel dol op aaitjes, en een deel van de likjes werden voor haar nieuwe vriendje, (Loeki) maar ik kreeg er ook nog genoeg. Nu heeft ze twee vriendinnetjes en een vriendje en ik krijg nog steeds likjes! Aaitjes vind ze ook nog steeds lekker.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .