Ga naar inhoud

Supplementen voor de weerstand


MoppieFilou

Aanbevolen berichten

Mijn konijn met chronisch snot krijgt sinds enkele maanden Bunny Nature goVet Bronchoplex. Nu hoorde ik van iemand dat zij wel eens Echina immune booster geeft aan konijntjes die het even minder goed doen, en de recensies die ik hierover lees zijn best goed. Ik vroeg me alleen af of je dit zomaar met andere supplementen/kruiden mag combineren? En is het een probleem dat het andere, volledig gezonde, konijn dit dan ook binnenkrijgt vermits dit aan het drinkwater toegevoegd moet worden? Een andere optie is de Bunny Nature goVet Immunoplex, maar hier vind ik niet echt recensies over.

 

Edit: Ze krijgt ook dagelijks Metacam, dus daar moet het uiteraard ook mee gecombineerd mogen worden.

aangepast door MoppieFilou
Link naar reactie
Delen op andere sites

De bunny nature go vet producten zijn uitlopend, worden niet meer gemaakt.  Er zijn wel alternatieve producten van het merk voor teruggekomen, oa immuun power.

 

Met antibiotica kan er met bepaalde kruiden wel een wisselwerking zijn (echinacea kan dat bijv. hebben). Dus op het moment dat je dat geeft, moet je wel voorzichtig zijn. Maar meestal is dat periodes, dus in de tijd dat je dat niet geeft, kun je inderdaad  supplementen of kruiden geven. Combineren kan met de meest gangbare kruiden ook gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .