Ga naar inhoud

Aaien over kopje


Beausluis

Aanbevolen berichten

Ik kan Micha alleen over zijn koppie aaien als Kushi praktisch naast hem zit, dan denkt hij dat zij hem wast! Als ik het zonder Kushi probeer dan wil hij weglopen of draait zijn mond naar je hand om het te likken. Kushi aaien op de rug gaat juist niet dan loopt ze weg. Die waardeert het wel over haar koppie en gaat zelfs op zijn konijns spinnen, tot op zekere hoogte. Als ze het niet waardeert dan schud ze zich uit. Dat is konijnentaal voor beledigd zijn maar ik vind het juist erg schattig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, om alle voorkeuren te lezen.

Silke wil heel soms op haar kopje gekriebeld worden maar vindt het ook wel spannend. Alleen als Hubble naast haar zit, kun je haar goed aaien omdat ze net als Micha hierboven denkt dat Hubble haar wast ☺️Hubble vindt zo'n beetje alles heerlijk, het hoeft ook niet zachtzinnig 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier verschilt het ook per konijn. De meesteen vinden de wangetjes en bij de oortjes fijner dan echt op de neus / bovenop het koppie. En lekker het ruggetje masseren vinden de meeste van mijn konijnen ook wel heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .