Beausluis Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Hallo, hebben meer mensen dat hun konijnen niet over hun kopje geaaid willen worden? 🤥 Mijn konijnen willen namelijk alleen over hun rug geaaid worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthee Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Jahoor ! Mijn konijn vind het ook heerlijk op de rug , vooral bij haar kriebel plekje 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beausluis Geplaatst: 20 april Auteur Delen Geplaatst: 20 april @Myrthee Oh oke fijn om te horen! 😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april De mijne vinden het juist heerlijk om over hun kopjes geaaid te worden, vooral boven hun neus. Dat ze het eng vinden kan komen doordat ze je hand niet zien aankomen, konijnen hebben een blindspot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Mijn voedster wil juist over haar snoetje geaaid worden, mijn rammetje juist niet. Hij duwt ruw je hand weg als je het probeert 😅 Het is dus per konijn verschillend wat ze wel of niet fijn vinden 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Ik kan Micha alleen over zijn koppie aaien als Kushi praktisch naast hem zit, dan denkt hij dat zij hem wast! Als ik het zonder Kushi probeer dan wil hij weglopen of draait zijn mond naar je hand om het te likken. Kushi aaien op de rug gaat juist niet dan loopt ze weg. Die waardeert het wel over haar koppie en gaat zelfs op zijn konijns spinnen, tot op zekere hoogte. Als ze het niet waardeert dan schud ze zich uit. Dat is konijnentaal voor beledigd zijn maar ik vind het juist erg schattig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Leuk, om alle voorkeuren te lezen. Silke wil heel soms op haar kopje gekriebeld worden maar vindt het ook wel spannend. Alleen als Hubble naast haar zit, kun je haar goed aaien omdat ze net als Micha hierboven denkt dat Hubble haar wast ☺️Hubble vindt zo'n beetje alles heerlijk, het hoeft ook niet zachtzinnig 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Bobby en Meike accepteren beide. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Puk vindt het heerlijk om over zijn koppie geaaid te worden. Vooral bij zijn neusje maar ook zijn, zijn nek en wangetjes. Hij ligt dan echt tevreden te tandenknarsen. Zijn rug mag ook maar niet te lang want dan duwt hij zijn neusje weer onder mijn hand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Hier verschilt het ook per konijn. De meesteen vinden de wangetjes en bij de oortjes fijner dan echt op de neus / bovenop het koppie. En lekker het ruggetje masseren vinden de meeste van mijn konijnen ook wel heel fijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Brownie vindt over zijn koppie juist het fijnst. Hij heeft alleen bijzondere voorwaarden: -hij moet in de poepbak liggen - het moet rusttijd zijn - zijn maatje moet naast hem liggen Voldoet het niet aan alledrie deze eisen mag ik NIET aaien. Maar anders biedt hij echt luid knabbelend zijn koppie aan. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beausluis Geplaatst: 21 april Auteur Delen Geplaatst: 21 april Dankjewel voor al de berichten! 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten