Knuffeltje Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Ik heb al jaren een account, dat kan ik niet meer wijzigen. Helaas mijn fouten ook niet. Ik heb ook al jaren minimaal gepost. Mag ik mij eens opnieuw voorstellen? Hoi ik ben Knuffeltje en ik tik straks alweer de 30 aan. Ik houd dus al sinds mijn 12e konijnen. Ik ben een jaar konijnloos geweest. Ineens ging het heel snel met konijntjes die ziek werden en uiteindelijk bleef er een dame over. Maar toen was mijn zoontje net geboren en gezien ik de dame net had en er weinig mee op had heb ik een fijn nieuw thuis gezocht en een jaar geen konijnen gehouden. Nu begon het weer te kriebelen en heb ik nu (nog) twee middelgrote hangoortjes. Helaas door de stress zijn ze heel ziek geworden. Ze beginnen nu pas langzaam te eten. Ik doe het nu keurig, twee konijntjes in een 2 bij 3 ren, een ruim binnenhok in de schuur waar zeker 2x een wasmachinelekbak in past. Nuja, 2 meter lang dus, de breedte van mijn ren. Lekker veel groente en onbeperkt hooi. Ik weet niet meer hoe je met je profielfoto een foto kleiner maakt en upload. Dat was nog met mijn vorige diertjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april We zijn allemaal wel eens jong geweest en van fouten kun je leren. Welkom terug en veel plezier met je nieuwe koppel! 🙂🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Welkom terug! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Welkom (terug)!!!!🐰🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Welkom terug😊 Er zijn veel nieuwe leden waaronder ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Op 6-4-2023 om 14:36, bobbyonthefloor zei: Er zijn veel nieuwe leden waaronder ik. Nou, ik vind jou al niet nieuw meer. Je hoort er voor mijn gevoel al heel lang bij. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Welkom terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april Delen Geplaatst: 14 april Welkom terug! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.