Maayke Geplaatst: 19 maart 2008 Delen Geplaatst: 19 maart 2008 Hoi allemaal.Ik heb 2 Vlaamse Reuzen. Guusje (voedster) van 13 weken en Gijs (ram) van 9 weken. Vanaf het begin af aan doet Guusje bijna niks anders dan Gijs lastig vallen. Ze is constant op hem aan het rijden. Ze smeert ook overal haar geur aan.Je merkt wel dat ze elkaar weg lief vinden en ze hebben geen gevechten maar Guus wil er nog wel eens wat haren uit trekken bij Gijs en andersom. Je ziet dat Gijs haar vaak ontwijkt omdat hij er gek van wordt. Zodra het mogelijk is laat ik ze helpen. Misschien is dit gedrag dan verholpen. Ik vraag me gewoon af of dit normaal is voor een voedster of dat ik gewoon een zwaar dominant konijn heb. Help...:bunny3: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 19 maart 2008 Delen Geplaatst: 19 maart 2008 ik denk dat je voedster redelijk in de puberteit zit, waar dit gedrag dus redelijk normaal isje ram is nog niet zo ver.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten