Ga naar inhoud

Wanneer weer naar buiten?


Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Hazel is vandaag behandeld omdat ze weer haakjes had. Soltar was ook mee. Nu zitten Soltar en Hazel samen in een tralie kooi binnen. De vorige twee keer was dit niet nodig omdat het lekker weer was en ik nog geen konijnengroepje had. Nu vraag ik me af wanneer ze weer bij de andere konijnen (Loeki en Foep) kunnen? Of moet Hazel nog de hele nacht binnen blijven? Ik vind het ook een beetje sneu voor Soltar als ze dan de hele nacht binnen zit. Met Hazel gaat het prima, ze eet alweer.

 

groetjes van Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat je ze een nachtje binnenhouden is om te voorkomen dat ze vannacht onderkoeld raakt. Na narcose hebben ze daar toch vaak moeite mee. Ze kan morgen dus weer terug, als alles goed gaat. 

Als je een heel warm lekker knus fijn plekje hebt zou je het ook nu kunnen doen, als je het idee hebt dat het echt goed gaat.

 

Maar als er kans is dat ze bijv. in een koude ren op tegels in de regen gaat zitten sip zijn, zou ik het niet doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij wil. Als je denkt dat hij het verschrikkelijk vind om in een hokje te zitten vannacht zou ik hem lekker buiten doen. Als je denkt dat ze liever samen zijn, zou ik ze samen binnen houden. Ik denk dat jij ze wel goed genoeg kent om daar een keuze in te maken waar je ze het meest blij mee maakt 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .