Evee Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Wat had Namu een geduld nodig vanochtend, baasje deed er zo lang over om de konijnen te verschonen en sjouwde met vanalles.... brenda was de dappere en zat er het eerst in. Sofie ging gelijk floppen! Volgens mij vermaken ze zich er wel mee. Ik ben niet helemaal zeker van de locatie, even opletten dat ze er geen toilet van maken hier. Maar ze keutelen echt vooral in de bakken voorin de ren, dus ik denk dat het wel gaat, we proberen het gewoon. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Oh geweldig, die flop-foto! 🤣🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 maart Auteur Delen Geplaatst: 11 maart Ze bleef lekker floppen, dus ik heb er meer en zelfs filmpjes van 😄 1 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ohhhh wat leuk zeg. Niks mooiers dan blije konijnen. En ik zie dat ze met z'n 3-en zijn. Fijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 maart Auteur Delen Geplaatst: 12 maart Ja het gaat nog steeds goed. Brenda en Sofie zitten weinig echt bij elkaar, maar er is ook geen gejaag of gedoe. Harold kan het met beide dames vinden. Het is dus niet perfect, maar ik wil graag naar één koppel op termijn. En dan is dit de logische tussenstap. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.