Stifee Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Dag iedereen Ik ben hier nieuw, ik heb 2 konijntjes waarvan eentje die ik verzorg (het bruine) De namen van deze konijntjes zijn Toffee(bruin) en Grijsje (grijs) 🙂 Ik ben hier gekomen om hier tips en informatie te krijgen omdat mijn konijnen een groot deel van mijn hart innemen. Een klein vraagje voor iedereen: ik krijg overal zeer uitlopende tijden van hun voorspelde overlijdenstijd maar vraag me nu af wat het echt is (ze zitten buiten en zijn al 3 jaar als dat er iets toe doet). Nog een prettige dag aan iedereen gewenst. 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Welkom! Konijntjes worden over het algemeen tussen de 8-14 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Welkom. Ik geloof dat het gemiddelde voor kleine tot gemiddeld grote konijnen 6 jaar is. Maar dat is dus inclusief de konijnen die niet gevaccineerd zijn, en de konijnen waarbij de eigenaren niet weten dat je met een konijn dat een keer niet eet naar de dierenarts moet. Ze kunnen inderdaad wel rond de 14 jaar worden, maar konijnen zijn ook kwetsbare dieren, dus het zegt eigenlijk niets. Maar 3 jaar is dus nog lang niet oud. Goed verzorgen, van ze genieten en er het beste van hopen zou ik zeggen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 2 uren geleden, Stifee zei: ik krijg overal zeer uitlopende tijden van hun voorspelde overlijdenstijd maar vraag me nu af wat het echt is (ze zitten buiten en zijn al 3 jaar als dat er iets toe doet). Wat een leuk stel. Fijn dat ze samen zijn. Je zegt dat ze buiten zitten. Komen er bij jullie marters voor? Die heb je tegenwoordig in stadswijken ook en hier bij ons buitenaf zitten ze ook. Hier zitten ook vossen. Aan het gaas te zien, kunnen deze dieren bij de konijnen binnenkomen. En dat zogenaamde kippengaas/dubbeltjesgaas kunnen konijnen zelf ook doorbijten en marters helemaal. Daar mee wil ik zeggen dat niet alleen ziekten voor kunnen komen maar dat je ze ook vroegtijdig kunt verliezen door roofdieren. En ik heb helaas met dat laatste ervaring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Welkom op Bunnybunch! 🙂🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 3 maart Delen Geplaatst: 3 maart Welkom op Bunnybunch!! Super lief koppel!! 🐰🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 3 maart Delen Geplaatst: 3 maart Welkom op BunnyBunch. Wat een schatjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 maart Delen Geplaatst: 3 maart Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.