Ga naar inhoud

Hoe Konijntje rustig verhuizen.het is een auto rit van 45 min


bunneke

Aanbevolen berichten

Ik maak altijd van te voren een plan; wat moet mee, wat moet schoon, etc. Dan hoef je niet meer na te denken tijdens de verhuizing, scheelt een hoop tijd.

 

Daarna zet ik ze rustig en zonder stress in de reismand. Zodra ze erin zitten, zet de reismand met konijnen op een rustige plek en pak ik snel, maar ook zonder stress, al hun spulletjes die mee moeten (schuilhok, toilet, ren, voer, hooi, bakjes, etc). 

 

Hetzelfde geldt voor aankomst. Konijnen op een rustige en stille plek neerzetten. Daarna zelf weer snel de nieuwe plek klaarzetten zodat je de konijnen daar snel los kan laten. Snel en stressloos zijn de keywoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ook ongeveer een uur rijden toen ik ze op ging halen. Het was toen erg heet. Ik heb een kattenbox. Daar stro en een handdoek met een icepod ingelegd en de twee in de bak gezet en op de voorbank gezet tussen de gordels. Af en toe deed ik mijn hand in de bak en sprak ze bemoedigend toe. Ik had ook de autoradio nog aan ook. Het is prima gegaan. Geen stress gezien en ze lagen heerlijk te pitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .