Ga naar inhoud

E. Cuniculi


Kaylee Driessen

Aanbevolen berichten

Dank jullie wel❤️ We missen hem nu al ontzettend. 

Ik wil natuurlijk niet dat Bella al te lang alleen zit. Maar ik wil ook weer niet te snel koppelen. Zij zal toch even de tijd moeten hebben om het een plekje te geven. Ze zal Loui wel erg missen…. 
Ik ga haar van de week weer naar buiten doen, daar is zeker meer ruimte dan waar ze nu zit. 
 

Ik heb Bella gelijk mee laten behandelen. Dat is nu bijna een week. Net nog even gesproken met de dierenarts, en ze raden aan om nog een weekje te wachten met koppelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat een rot keuze, heel veel sterkte. De meeste konijnen zijn bij geboorte of gedurende hun leven al besmet geraakt. Je konijn is nu drager, maar als ze geen verschijnselen heeft scheidt ze zelf geen parasiet uit. Ze kan dus prima gekoppeld worden. Wat wel verstandig is, is het verblijf goed schoon te maken. Ik zou dus voor je haar terugzet het buitenverblijf een goede poetsbeurt geven, met name de toiletten. Het beste is om Bella 2 weken te behandelen en het te zien als een "voor de zekerheid", als je het toch al geeft. Dan heb je haar meteen goed ontwormd en niet te kort behandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik gedaan heb, na het overlijden van Lilou, is Miel even binnenhalen, in een draadkooi in de schuur, om in de gaten te houden of hij wel goed at, en ondertussen de ren en het nachthok goed schoongemaakt. Tegen dat Marie, zijn nieuwe vriendin, kwam, stond de ren al voldoende lang leeg zodat die meteen als neutrale koppelruimte kon dienen. Werkte hier prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .