lize-lotje Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Hallo allemaal, Wij willen ons even voorstellen. Wij zijn Nero en Kiki. Wij zijn 6 en 3 jaar oud. Morgen worden wij opgehaald uit de opvang. Onze nieuwe baasjes verheugen zich op onze komst! 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom & leuke konijntjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom, wat een leukerds! Ik vind de zwartwitte (Nero, denk ik?) wel heel apart van tekening, mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom! Wat goed dat je een duo uit de opvang gaat halen! Ik hoop dat je veel plezier aan ze gaat beleven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Wat een schatjes! Veel plezier met ze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom!! Wat super leuk dat je konijnen uit de opvang neemt! Veel plezier met ze!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Gefeliciteerd met de komst van jullie nieuwe koppeltje! Een echte win-win-win-win-win-situatie: koppeltje uit de opvang (1), al volledig nagekeken en goedgekeurd door de DA van de opvang (2), twee konijnen die al bij elkaar passen van karakter (3), geen koppelstress voor jullie en de konijnen (4), gelukkige konijnen in hun nieuwe thuis en gelukkige nieuwe baasjes (5)....... 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Wat een knappperds! En fijn dat ze uit de opvang komen. zoals Joke al zegt heeft dat zoveel voordelen! Heel veel plezier morgen! En daarna natuurlijk 😄 Komen ze buiten of binnen te wonen? De linker lijkt op Brenda van @Evee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari 47 minuten geleden, Lienappelsien zei: De linker lijkt op Brenda van @Evee Dacht ik ook meteen, maar Brenda heeft minder kleur op haar koppie, dacht ik. 🙂 Nero en Kiki zien er echt mooi uit, niet van die ruiende voddenbalen zoals hier thuis rond rennen. 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lize-lotje Geplaatst: 16 februari Auteur Delen Geplaatst: 16 februari @Lienappelsien Het zijn buiten konijntjes! Gelukkig hebben we een fijne grote tuin. Zelf heb ik een aantal jaar geleden ook konijnen gehad dus ik wist wel waar ik aan begon. Vandaar dat ze uit de opvang komen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lize-lotje Geplaatst: 16 februari Auteur Delen Geplaatst: 16 februari Bedankt allemaal👍😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari En die zwarte heeft zijn slabbetje al omgedaan voor al het lekkers dat hij gaat krijgen! Welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom op Bunnybunch! 🙂🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari 44 minuten geleden, To van de Veluwe zei: En die zwarte heeft zijn slabbetje al omgedaan voor al het lekkers dat hij gaat krijgen! Welkom. Ja dat dacht ik ook, net een slab! 🙈 Maar ik dacht dat dat door mijn persoonlijke associatie kwam 🍼🥣😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom op Bunnybunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom op BunnyBunch! En wat goed van jullie baasjes dat ze naar een konijnenopvang gaan. Nu kunnen jullie ook een nieuwe, frisse start krijgen! Jullie hebben de nieuwe baasjes vast meteen verleid met jullie beeldschone vacht, slim dat jullie die mooi hebben gehouden met zo'n slabbetje! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Wat leuk en goed! Veel plezier met z'n allen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Wat een knapperds! Welkom op het forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari (aangepast) Wat een schatjes!! Het zwart-witte konijntje(Nero?) lijkt qua tekening exact op mijn kat Saar, zo mooi! Ze hebben maar mazzel met jullie als baasjes, zo lekker in een grote tuin:) Welkom op Bunny Bunch! 17 februari aangepast door Mitty Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.