Ga naar inhoud

Voorstellen aan Nero en Kiki

lize-lotje

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met de komst van jullie nieuwe koppeltje! Een echte win-win-win-win-win-situatie: koppeltje uit de opvang (1), al volledig nagekeken en goedgekeurd door de DA van de opvang (2), twee konijnen die al bij elkaar passen van karakter (3), geen koppelstress voor jullie en de konijnen (4), gelukkige konijnen in hun nieuwe thuis en gelukkige nieuwe baasjes (5)....... 🥳

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lienappelsien zei:

De linker lijkt op Brenda van @Evee

Dacht ik ook meteen, maar Brenda heeft minder kleur op haar koppie, dacht ik. 🙂 Nero en Kiki zien er echt mooi uit, niet van die ruiende voddenbalen zoals hier thuis rond rennen. 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op BunnyBunch!

En wat goed van jullie baasjes dat ze naar een konijnenopvang gaan. Nu kunnen jullie ook een nieuwe, frisse start krijgen! Jullie hebben de nieuwe baasjes vast meteen verleid met jullie beeldschone vacht, slim dat jullie die mooi hebben gehouden met zo'n slabbetje!

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schatjes!! Het zwart-witte konijntje(Nero?) lijkt qua tekening exact op mijn kat Saar, zo mooi! Ze hebben maar mazzel met jullie als baasjes, zo lekker in een grote tuin:)

Welkom op Bunny Bunch!

aangepast door Mitty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .