Ga naar inhoud

Mijn konijntjes

Okki

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Mitty zei:

Eindelijk kan ik weer een beetje bijlezen en ik heb een hoop gemist! Respect hoe je ermee omgaat. Ik heb de link van Merien bekeken en het ziet er erg mooi uit. Merien heeft mazzel dat je hem naar zo'n fijne opvang hebt gebracht. Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat hij een fijn plekje krijgt;)

Dank je, ik hoop echt dat hij binnenkort gaat daten, want dat is helaas nog niet gebeurd. Ze hebben daar nu ook erg veel rammetjes zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik had dit ook niet verwacht. Hij is echt heel schattig. Maar misschien speelt het mee dat hij niet echt aaibaar is. Voor ons maakte dat niet uit, maar voor anderen misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Op 12-8-2023 om 23:19, To van de Veluwe zei:

En nu net keek ik naar de link en blijkt hij daar nog te zitten?

Merien kreeg last van hoknijd en hij is daarom een paar weken in een pleeggezin geweest. Daar is hij flink verwend en nu gaat het weer goed met hem.

Daarom was hij even van de website van K'nijn en ko af. Nu zit hij daar weer dus staat hij ook weer op de site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2023 om 00:12, Marjoleink zei:

De website is niet altijd actueel hoor. Vaak komen de vrijwilligers daar niet aan toe, naast de zorg voor de konijnen.

Hij is een tijdje van de website afgeweest omdat hij tijdelijk in een pleeggezin zat. Hij moest even op adem komen. Volgens mij houden ze het bij K'nijn en ko behoorlijk up-to-date. 

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!! Merien/Amon of wie weet hoe hij nu heet is van de week gekoppeld aan een hangoorvoedstertje. Ongeveer dezelfde kleur als Zoetje. Ze zijn vandaag opgehaald! Ben heel blij dat hij een nieuw huisje heeft gevonden! 🤩😍

• Vind ik leuk 10
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Okki zei:

Yes!! Merien/Amon of wie weet hoe hij nu heet is van de week gekoppeld aan een hangoorvoedstertje. Ongeveer dezelfde kleur als Zoetje. Ze zijn vandaag opgehaald! Ben heel blij dat hij een nieuw huisje heeft gevonden! 🤩😍

Wat super fijn om te horen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2023 om 15:27, Okki zei:

Wat ontzettend fijn! Ik had in de tussentijd al een paar keer gekeken of Merien al een huisje had maar had het nog niet gezien. Echt heel fijn dat hij nu weer tegen een maatje aan kan liggen.

aangepast door Lollie
Merien is natuurlijk een hij ☺️
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .