Okki Geplaatst: 7 april Auteur Delen Geplaatst: 7 april 1 uur terug, Lienappelsien zei: De spelletjestopics kunnen ook niet zonder jou 🤣 Ik heb net mijn best weer gedaan. 😜 Het was daar een tijdje stilgevallen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 april Auteur Delen Geplaatst: 9 april Vanmorgen hebben we Merien teruggebracht naar K'nijn en ko. Wel erg raar om hem daar weer Amon te noemen. Nog gekker om thuis een lege ren aan te treffen...Zal echt even wennen zijn. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april 3 uren geleden, Okki zei: Vanmorgen hebben we Merien teruggebracht naar K'nijn en ko. Wel erg raar om hem daar weer Amon te noemen. Nog gekker om thuis een lege ren aan te treffen...Zal echt even wennen zijn. Sterkte! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Heel veel sterkte @Okki Ik hoop dat je gauw een blij bericht krijgt van de opvang dat hij lief gekoppeld is en lekker blij rondscharrelt met een nieuw maatje. Dat helpt misschien een beetje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 april Auteur Delen Geplaatst: 9 april 24 minuten geleden, bunnyempress zei: Heel veel sterkte @Okki Ik hoop dat je gauw een blij bericht krijgt van de opvang dat hij lief gekoppeld is en lekker blij rondscharrelt met een nieuw maatje. Dat helpt misschien een beetje. Volgens mij doen ze dat niet bij de opvang, helaas! Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Ze plaatsen wel eens in de zoveel tijd een bericht op Facebook, met foto's van gekoppelde konijnen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april 5 uren geleden, Marjoleink zei: Ze plaatsen wel eens in de zoveel tijd een bericht op Facebook, met foto's van gekoppelde konijnen. Ik heb geen Facebook meer, maar ik denk dat ik dat nog wel kan zien. Bedankt voor de tip! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Och....kan me heel goed voorstellen dat het wennen zal zijn. Heeft toch tijd nodig. Maar hij vind vast snel een goed tehuis 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april Vast wel. Bij de opvang zeiden ze ook meteen: "wat een mooitje!" 😍 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Ik dacht dat je hem vandaag ging brengen. Ik dacht eerder vanmorgen nog “straks gaat Okki Merien wegbrengen”. Maar het was dus al gisteren. Een lege ren ziet er inderdaad altijd zo treurig uit. Hij staat nog niet op de website, maar daar hebben ze natuurlijk nog amper de gelegenheid voor gehad. Zodra hij er niet meer op staat is hij vast geplaatst. Via Knijn &Ko weet je vrij zeker dat hij goed terecht komt. Nog even en hij kan weer lekker knuffelen met een konijnenvriendinnetje. Sterkte 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april Dat was gisteren inderdaad. Hij zit nu even in quarantaine tot de dierenarts hem gecheckt heeft en daarna is hij plaatsbaar. Hij staat nog wel bij de uitgeplaatste dieren van toen wij hem daar hadden gehaald. Mijn man gaat zo de ren ontmantelen. Dat moet maar zo snel mogelijk. Vanmorgen was mijn eerste reactie toen ik de gordijnen opendeed: waar zit Merien? Oh nee, die is niet meer hier. 😕 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Het beste doen voor jezelf en voor je dier - het geeft soms best wel tranen. Goed dat alles zo in ieder geval opgeruimd is, dan is het niet zo confronterend. Ik hoop dat Merien, nu Amon, op Facebook komt met een lief maatje. Ik weet zeker dat BunnyBunchers met Facebook (heb ik zelf ook niet), wel voor je willen checken. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april 11 minuten geleden, bunnyempress zei: Het beste doen voor jezelf en voor je dier - het geeft soms best wel tranen. Goed dat alles zo in ieder geval opgeruimd is, dan is het niet zo confronterend. Ik hoop dat Merien, nu Amon, op Facebook komt met een lief maatje. Ik weet zeker dat BunnyBunchers met Facebook (heb ik zelf ook niet), wel voor je willen checken. Dank je! Mijn man heeft ook facebook, dus die kan het ook checken. En ik krijg van een vrijwilliger die hier rondloopt ook updates! 😍 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Er is al veel gezegd. Ik weet het even niet meer. Sterkte ermee. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 april Auteur Delen Geplaatst: 11 april 3 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Er is al veel gezegd. Ik weet het even niet meer. Sterkte ermee. Dank je wel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april O wat lijkt me dat zwaar om te doen. Je doet het uit liefde en je weet dat het het juiste is, maar wat lijkt me dat pijnlijk. Waarom veranderen ze zijn naam eigenlijk? Hij is nu toch gewend aan Merien? Maakt het ook nog even extra hard voor jou. Ik heb Brownie zijn naam ook bewust zou gehouden uit respect naar de vorige eigenaar, is al moeilijk zat je konijntje af te moeten staan, als hij/ zij dan ook meteen een andere naam krijgt voelt wel heel erg als een stukje uitwissen. Wilt de opvang je het niet laten weten als Merien geplaatst is? Hoop eigenlijk dat ze dat toch wel willen doen, zou toch wel mooi zijn. Ik heb ook heel vroeger afstand van een konijntje moeten doen en kreeg toen van de mensen waar ze belandt is nog een berichtje met foto’s waar ze met haar nieuwe vriendjes languit lag en dat heeft mij zo goed gedaan. Andersom heb ik het oude baasje ban Brownie ook foto’s gestuurd. Zou wel heel mooi zijn als dat kan. Misschien wilt de opvang het wel vragen voor je? Volgens mij heeft @Eefje toen wel gehoord dat Kiki gekoppeld was in een groep toch en een nieuw baasje had? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 april Auteur Delen Geplaatst: 11 april Merien heette bij K'nijn en ko al Amon toen wij hem adopteerden, zo staat ie daar in de boeken. Wij hebben het veranderd omdat we die naam echt verschrikkelijk vinden en er ook een vreselijke associatie mee hebben. Maar nu hij daar weer terug is staat hij dus weer onder zijn oude naam. Dat is gewoon handig voor de administratie, denk ik. Ik word op de hoogte gehouden door @happy211, die is daar vrijwilliger!! 😃😃😃 We hebben ondertussen de ren opgeruimd, dat scheelt wel hoor. Dan hebben we niet meer iedere keer als we de tuin in kijken dat we konijnen denken te zien. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april 20 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Volgens mij heeft @Eefje toen wel gehoord dat Kiki gekoppeld was in een groep toch en een nieuw baasje had? Dat klopt, maar dat doen ze normaal gesproken niet. Ik deed niet uit vrije wil afstand van Kiki. Hoewel de opvang er niks aan kon doen dat het zo liep, voelde ze zich toch verantwoordelijk voor de situatie en mijn verdriet om haar weer terug te moeten brengen. Normaal gesproken is het bij vrijwel alle opvangen: afstand is afstand. Ze kunnen niet ieder voormalig baasje op de hoogte brengen van het vervolg, en dat is ook logisch natuurlijk, ze hebben het druk genoeg. Maar ook: wat nou als dat konijn er over een half jaar nog zit? Of ziek is? Dood is gegaan? Dat wil je helemaal niet weten.. Veel sterkte @Okki, toch gek, ineens geen konijntjes meer.. heel fijn dat je inside info krijgt, hij vindt vast snel een nieuw plekje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april Dank je @Eefje! Ben het helemaal met je eens, afstand is afstand. Ik had me erop ingesteld dat ik via de website wel zou zien wanneer hij weer geadopteerd zou zijn. Maar het aanbod van @happy211 vind ik ook wel heel erg lief! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april Sterkte! Lastige keuzes, maar knap dat je kiest voor het geluk van Merien. En stiekem toch fijn dat het bunnybunch netwerk je dan waarschijnlijk toch wat meer kan laten weten over hem 🙂 Het gaat vast goed komen met hem! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april Dank je @Evee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april Merien/Amon is vanaf nu te adopteren. Toch wel even vreemd om hem daar nu te zien zo... https://knijnenko.nl/onze-konijnen/rammen/amon_r2638/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Eindelijk kan ik weer een beetje bijlezen en ik heb een hoop gemist! Respect hoe je ermee omgaat. Ik heb de link van Merien bekeken en het ziet er erg mooi uit. Merien heeft mazzel dat je hem naar zo'n fijne opvang hebt gebracht. Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat hij een fijn plekje krijgt;) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Op 12-4-2023 om 19:02, Okki zei: Merien/Amon is vanaf nu te adopteren. Toch wel even vreemd om hem daar nu te zien zo... https://knijnenko.nl/onze-konijnen/rammen/amon_r2638/ Ach heerlijk beestje, vast gek om hem zo op de website te zien. Hopelijk zit hij daar niet te lang 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 mei Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 3 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Ach heerlijk beestje, vast gek om hem zo op de website te zien. Hopelijk zit hij daar niet te lang Hij is helaas nog steeds niet aan het daten.. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten