Ga naar inhoud

Mijn konijntjes

Okki

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, Okki zei:

Merien kwam vanmorgen eens kijken waar zijn ontbijt bleef.

Zo lief! Hier komen ze mensenTV kijken door op het krukje te springen en naar binnen te kijken, maar als ik niet genoeg aandacht geef, staat Scarlett op haar achterpoten om met haar voorpoten op het glas van de deur te trommelen. Helaas ben ik elke keer te laat om daar een foto van te maken. Lodewijk doet dat (nog) niet.

Komt Zoetje ook weleens om eten/aandacht vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, bunnyempress zei:

Zo lief! Hier komen ze mensenTV kijken door op het krukje te springen en naar binnen te kijken, maar als ik niet genoeg aandacht geef, staat Scarlett op haar achterpoten om met haar voorpoten op het glas van de deur te trommelen. Helaas ben ik elke keer te laat om daar een foto van te maken. Lodewijk doet dat (nog) niet.

Komt Zoetje ook weleens om eten/aandacht vragen?

Haha, grappig! Het gaat vast een keer lukken, die foto!

Jahoor, Zoetje komt ook regelmatig om aandacht of eten vragen. Vooral 's morgens vroeg, als ze een snoepje krijgen! 🤣

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Zoetje heeft zere hakjes, dus nu zitten ze opgesloten in hun hok (met twee verdiepingen) met een dikke, zachte laag hooi. Het is nl. niet te doen om de hele ren met een laag hooi te bedekken, dat is veel en het wordt nat. Ik heb een paar delen van een panelenren om het onderste, open deel van het hok gezet. Merien vindt het maar raar. Zoetje maakt het momenteel niet zo uit, als ze maar lekker kan zitten. En als Merien af en toe haar snoetje wast! 😍

Op de foto's ligt er nog stro, inmiddels ligt er dus hooi. Dat is zachter voor Zoetjes voetjes. IMG_20230327_123056188.thumb.jpg.87bd9cf4709b20a0dbb870cc04547d47.jpg

IMG_20230327_123112681_2.jpg.f41fcd371cc039563612bf49392e64ce.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na zowat zes weken van flink kwakkelen, niet eten, allerlei onderzoeken en medicijnen hebben we dinsdag Zoetje in laten slapen. Het was genoeg geweest. We gaan Merien met pijn in ons hart terug brengen naar K'nijn en ko, waarschijnlijk rond pasen. We willen namelijk stoppen met konijnen. 

Dag lieve schatten! 💖🐰🐰💖

InCollage_20230330_093912523.jpg

• Verdrietig 11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk, hè, zó veel plezier om en met die moppies gaat vaak samen met even zoveel zorgen en verdriet. Ik kan me jullie besluit heel goed voorstellen, het spookt waarschijnlijk bij veel eigenaren door het hoofd zo nu en dan of heel vaak als de zorgen groot zijn en zoals bij jullie kort achter elkaar. Sterkte, het gaat je niet in de koude kleren zitten en dan ook nog Merien terug brengen naar K'nijn en Ko.....😢

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Merien doet het goed, en ik mocht hem daarnet zowaar even over zijn wangetje aaien! Hij is daar nooit zo van, maar dat het nu mag betekent misschien toch wel dat hij het contact met een ander konijntje mist...

IMG_20230331_101626498.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .