Okki Geplaatst: 7 maart Auteur Delen Geplaatst: 7 maart Ik heb zojuist een foto gemaakt van Zoetje in het hooi. Van een afstandje zag ik alleen het hooi bewegen! 🤣🤣🤣 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart 😅 Kom op Zoetje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 maart Auteur Delen Geplaatst: 11 maart Ontbijt! 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 maart Auteur Delen Geplaatst: 12 maart Liefde is...in het zonnetje je vriendin wassen! Zo heerlijk dat er weer meer zon in de ren komt! 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Wat lief!!🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart Smelt😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart Samen in de wc is ook gezellig! 🐰💖🐰 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 maart Auteur Delen Geplaatst: 15 maart Portretje van Zoetje. Merien eet een sprietje wortelloof. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 maart Auteur Delen Geplaatst: 17 maart Merien kwam vanmorgen eens kijken waar zijn ontbijt bleef. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Ik vind Merien zo schattig eruit zien.😊 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart 29 minuten geleden, Okki zei: Merien kwam vanmorgen eens kijken waar zijn ontbijt bleef. Zo lief! Hier komen ze mensenTV kijken door op het krukje te springen en naar binnen te kijken, maar als ik niet genoeg aandacht geef, staat Scarlett op haar achterpoten om met haar voorpoten op het glas van de deur te trommelen. Helaas ben ik elke keer te laat om daar een foto van te maken. Lodewijk doet dat (nog) niet. Komt Zoetje ook weleens om eten/aandacht vragen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 maart Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 33 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Ik vind Merien zo schattig eruit zien.😊 Hij is ook schattig, maar kan ook wel eens mopperen hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 maart Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 10 minuten geleden, bunnyempress zei: Zo lief! Hier komen ze mensenTV kijken door op het krukje te springen en naar binnen te kijken, maar als ik niet genoeg aandacht geef, staat Scarlett op haar achterpoten om met haar voorpoten op het glas van de deur te trommelen. Helaas ben ik elke keer te laat om daar een foto van te maken. Lodewijk doet dat (nog) niet. Komt Zoetje ook weleens om eten/aandacht vragen? Haha, grappig! Het gaat vast een keer lukken, die foto! Jahoor, Zoetje komt ook regelmatig om aandacht of eten vragen. Vooral 's morgens vroeg, als ze een snoepje krijgen! 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 maart Auteur Delen Geplaatst: 27 maart Zoetje heeft zere hakjes, dus nu zitten ze opgesloten in hun hok (met twee verdiepingen) met een dikke, zachte laag hooi. Het is nl. niet te doen om de hele ren met een laag hooi te bedekken, dat is veel en het wordt nat. Ik heb een paar delen van een panelenren om het onderste, open deel van het hok gezet. Merien vindt het maar raar. Zoetje maakt het momenteel niet zo uit, als ze maar lekker kan zitten. En als Merien af en toe haar snoetje wast! 😍 Op de foto's ligt er nog stro, inmiddels ligt er dus hooi. Dat is zachter voor Zoetjes voetjes. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Beterschap! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart (aangepast) Beterschap voor Zoetje. Het zit haar even niet mee zo lijkt het. 28 maart aangepast door bobbyonthefloor Herstel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart Dank jullie wel! Het zit haar zeker niet mee, helaas... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 maart Auteur Delen Geplaatst: 30 maart Na zowat zes weken van flink kwakkelen, niet eten, allerlei onderzoeken en medicijnen hebben we dinsdag Zoetje in laten slapen. Het was genoeg geweest. We gaan Merien met pijn in ons hart terug brengen naar K'nijn en ko, waarschijnlijk rond pasen. We willen namelijk stoppen met konijnen. Dag lieve schatten! 💖🐰🐰💖 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Moeilijk, hè, zó veel plezier om en met die moppies gaat vaak samen met even zoveel zorgen en verdriet. Ik kan me jullie besluit heel goed voorstellen, het spookt waarschijnlijk bij veel eigenaren door het hoofd zo nu en dan of heel vaak als de zorgen groot zijn en zoals bij jullie kort achter elkaar. Sterkte, het gaat je niet in de koude kleren zitten en dan ook nog Merien terug brengen naar K'nijn en Ko.....😢 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 maart Auteur Delen Geplaatst: 30 maart Dank je, @JokeC. Precies dat ja. En we hebben dus nu maar de knoop doorgehakt. Gelukkig kunnen we nog anderhalve week van Merien genieten, hij gaat op 1e paasdag terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Dat zal een lastige beslissing geweest zijn. Merien heeft vast snel weer een goed huis. Als ik plaats had, dan had ik hem wel gewild. Sterkte! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 maart Auteur Delen Geplaatst: 30 maart Dank je, @Marjoleink. Ik hoop dat hij inderdaad weer snel een ander huisje heeft, met een leuke vriendin! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Ai wat verdrietig allemaal. Ook ik kan jullie besluit heel goed begrijpen. Sterkte met alles. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 maart Auteur Delen Geplaatst: 31 maart Dank je wel, @bobbyonthefloor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 maart Auteur Delen Geplaatst: 31 maart Merien doet het goed, en ik mocht hem daarnet zowaar even over zijn wangetje aaien! Hij is daar nooit zo van, maar dat het nu mag betekent misschien toch wel dat hij het contact met een ander konijntje mist... 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten