Ga naar inhoud

Mijn konijntjes

Okki

Aanbevolen berichten

Zojuist, BaasjevanBrownie zei:

Haha grappig dan zo’n dikke wollen toet. Is ze ook lekker zacht om te aaien?

Ja, ze is heel zacht! En Merien is nóg zachter, maar die vindt aaien niet zo fijn. Hij is niet bang, komt gerust aan je snuffelen of wat lekkers halen maar aaien daar is ie niet zo van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer als hij zo zacht is, maar in dat opzicht zijn ze lekker eigengereid😊 Stamper vindt het met vlagen leuk, dan komt hij naar mij toe om even een kroel te halen. Merk jij ook verschil tussen zomer- en wintervacht? In de winter zijn ze bij mij zoveel zachter, heerlijk!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dat is wel echt torture, zo’n enorm schattig en ook nog eens megazacht konijntje hebben en dan niet mogen aaien 😆 Dat moet veel zelfbeheersing van je vragen 😉 Ik weet er alles van.

Ukkie houdt er ook absoluut niet van, maar laat zich nog weleens aaien als haar maatje ook geaaid wordt en naast haar ligt of als ze eten krijgt, dan duldt ze het zegmaar. Maar ze is het meestal snel zat, alleen wilt dan niet weg bij haar warme maatje waar ze tegenaan ligt, dus dan gaat ze achter elkaar strootjes oppakken en over mijn hand heen gooien. En als ik de hint dan nog niet oppak (of niet naar luister 😉), gaat ze kopstoten geven: en nou wieberen! 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mitty zei:

Wel jammer als hij zo zacht is, maar in dat opzicht zijn ze lekker eigengereid😊 Stamper vindt het met vlagen leuk, dan komt hij naar mij toe om even een kroel te halen. Merk jij ook verschil tussen zomer- en wintervacht? In de winter zijn ze bij mij zoveel zachter, heerlijk!

Grappig hoe dat verschilt. Bij mij is Ukkie idd in de winter veel zachter, die wordt echt een zachte donsbol en in de zomer wat stugger. En Brownie is juist zomers zachter, die voelt dan net als glad satijn en is in de winter wat ruwer. Ook allebei zacht op een hele andere manier.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Ukkie houdt er ook absoluut niet van, maar laat zich nog weleens aaien als haar maatje ook geaaid wordt en naast haar ligt of als ze eten krijgt, dan duldt ze het zegmaar.

Ja, dat kan met Merien ook. Als hij tegen Zoetje aan zit en ik steek mijn hand tussen die lijfjes, dan kan ik hem aaien. Maar dan denkt ie volgens mij dat het Zoetje is! 🤣

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas nog niet. Dit zijn wat oudere foto's. Hopelijk kan ze morgen naar buiten als ze zich vandaag in een onverwarmde kamer op temperatuur kan houden.

55 minuten geleden, Lienappelsien zei:

Wat een leuk topic 😄 Ze zijn heel fotogeniek, vooral Merien. Toch vind ik Zoetje de knapste! Ze zit dus weer buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoetje had gisteravond weer een goede temperatuur, en nu na een dag zonder verwarming en het raam open is haar temperatuur nog steeds goed. Ze eet ook weer redelijk, dus morgen gaat ze weer lekker naar buiten bij Merien. Ze heeft dan toch een week binnen gezeten. Deze foto is van een paar weken terug.

Screenshot_20230214-164735-496-01.jpeg

aangepast door Okki
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2023 om 18:59, Okki zei:

Zoetje had gisteravond weer een goede temperatuur, en nu na een dag zonder verwarming en het raam open is haar temperatuur nog steeds goed. Ze eet ook weer redelijk, dus morgen gaat ze weer lekker naar buiten bij Merien. Ze heeft dan toch een week binnen gezeten. Deze foto is van een paar weken terug.

Screenshot_20230214-164735-496-01.jpeg

Het lijkt net of ze links achteraan een picknicktafel hebben 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Nee, maar Okki misschien. 😉 

Haha, neehoor. Voor de kinderen hadden wij toch maar gewoon een commode in de babykamer gezet. Ik daag je uit om op die plank in het hok een baby te verschonen! 🤣🤣🤣 Die plank is 20 x 40 cm en de stahoogte in het hok is ongeveer 60 cm. Succes!

aangepast door Okki
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Geen wonder want er zitten zelfs nog blaadjes aan.

Ik heb ze zonder blaadjes. 😢

Dit was dan ook al maanden geleden. Ik moet nu dringend nieuwe foto's gaan maken! 🤣

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .