Ga naar inhoud

Mijn konijntjes

Okki

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Wij ooit Nijntje: wit met blauwe ogen. Ik was weg van het diertje. Ssssssst mag niemand horen: de lelijkste konijnen vind ik wit met rode ogen en wildkleur. Stttttt niet verder vertellen anders krijg ik iedereen over mee heen hier op het forum.

Ik had vroeger een roodoog Pooltje, vond haar ook totaal niet mooi, maar er kon maar geen baasje voor dat beestje gevonden worden en dat vonden wij zielig. Volgens mij vinden heel weinig mensen dat mooi. Iedereen wil die met blauwe oogjes, maar ik vraag me af of fokkers dat vooraf kunnen bepalen of dat dit de “restproducten” van de blauwoogpooljes zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Okki zei:

Goeiemorgen!

Screenshot_20230214-165207-955.jpg

Screenshot_20230214-164217-563.jpg

Zo lief! Ik moet er atlijd zo om lachen dat ze op de camera(telefoon) af komen lopen als je een foto probeert te maken. Met die heerlijke nieuwsgierige gezichtjes. Dat zijn stiekem toch de leukste!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mitty zei:

Zo lief! Ik moet er atlijd zo om lachen dat ze op de camera(telefoon) af komen lopen als je een foto probeert te maken. Met die heerlijke nieuwsgierige gezichtjes. Dat zijn stiekem toch de leukste!

Ja, dat vind ik ook altijd zo grappig! Zó nieuwsgierig!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat Zoetje erg ziek is, ga ik toch gewoon door met foto's plaatsen. In de hoop dat ik haar binnenkort weer gezond en wel samen met Merien kan fotograferen! 

Screenshot_20230214-165008-490.jpg

Screenshot_20230214-164951-527.jpg

aangepast door Okki
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Cheeta26 zei:

Merien in dat hooi haha, doet hij dat zelf zo?

Ja! Ik had een bult hooi neergelegd, en eerst zat hij er met zijn koppie in. Toen ik een foto wilde maken draaide hij zich om en kroop iets naar achteren. Hij zit héél graag in hooi. Hij is wel een beetje een koukleum hoor. Vorige winter, toen hij van K'nijn en ko vandaan kwam, had hij volgens mij geen supergoede wintervacht. Ze zitten daar niet buiten, maar wel in een onverwarmde ruimte. Merien zat steeds in het stro of in het hooi. Dit jaar doet hij dat een stuk minder dus ik vermoed dat hij nu echt een goede wintervacht heeft.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Okki zei:

Ja! Ik had een bult hooi neergelegd, en eerst zat hij er met zijn koppie in. Toen ik een foto wilde maken draaide hij zich om en kroop iets naar achteren. Hij zit héél graag in hooi. Hij is wel een beetje een koukleum hoor. Vorige winter, toen hij van K'nijn en ko vandaan kwam, had hij volgens mij geen supergoede wintervacht. Ze zitten daar niet buiten, maar wel in een onverwarmde ruimte. Merien zat steeds in het stro of in het hooi. Dit jaar doet hij dat een stuk minder dus ik vermoed dat hij nu echt een goede wintervacht heeft.

Heel grappig zo in een cirkeltje hooi 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een paar lekker maffe foto's van Zoetje (en stiekem ook Merien 🤣), met die bolle wangen. Het lijkt heel wat, maar als je haar snoetje vastpakt om medicijnen te geven dan merk je dat het zó veel smaller is dan het eruit ziet.

Screenshot_20230214-164548-560.jpg

Screenshot_20230214-164648-420.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei:

WOW!!!!!.die eerste is ook zooo mooi! Maar ze zijn allemaal mooi. Bestaat de baan model ook al voor konijnen?! 🤣

Haha, vast wel! Er zijn ook katten en honden die goed kunnen figureren in films of goed gefotografeerd kunnen worden voor bijvoorbeeld reclames, dus wie weet kan dat ook voor konijnen? 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Okki zei:

Vandaag een paar lekker maffe foto's van Zoetje (en stiekem ook Merien 🤣), met die bolle wangen. Het lijkt heel wat, maar als je haar snoetje vastpakt om medicijnen te geven dan merk je dat het zó veel smaller is dan het eruit ziet.

Screenshot_20230214-164548-560.jpg

Screenshot_20230214-164648-420.jpg

Haha grappig dan zo’n dikke wollen toet. Is ze ook lekker zacht om te aaien?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .