Okki Geplaatst: 16 februari Auteur Delen Geplaatst: 16 februari (aangepast) 17 minuten geleden, Lollie zei: Wat precies? 😉 Ik heb ook géén idee waar @To van de Veluwehet over heeft. 😜 16 februari aangepast door Okki 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Auteur Delen Geplaatst: 17 februari Goeiemorgen! 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Goedemorgen ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Goedemorgen Zoetje & Merien. (En degene die dit voor 12.00 uur leest😉) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Goedemorgen! Wat een dropjes 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Goedemorgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 15 uren geleden, To van de Veluwe zei: Wij ooit Nijntje: wit met blauwe ogen. Ik was weg van het diertje. Ssssssst mag niemand horen: de lelijkste konijnen vind ik wit met rode ogen en wildkleur. Stttttt niet verder vertellen anders krijg ik iedereen over mee heen hier op het forum. Ik had vroeger een roodoog Pooltje, vond haar ook totaal niet mooi, maar er kon maar geen baasje voor dat beestje gevonden worden en dat vonden wij zielig. Volgens mij vinden heel weinig mensen dat mooi. Iedereen wil die met blauwe oogjes, maar ik vraag me af of fokkers dat vooraf kunnen bepalen of dat dit de “restproducten” van de blauwoogpooljes zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 13 uren geleden, Okki zei: Ik heb ook géén idee waar @To van de Veluwehet over heeft. 😜 Niet over mijn wildkleur Brownie iig, dat is het mooiste konijn dat er is 🥰 Al staat Merien ook wel hoog in mijn lijstje 😉 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 2 uren geleden, Okki zei: Goeiemorgen! Oh zo schattig dat snoetje van Zoetje 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 4 uren geleden, Okki zei: Goeiemorgen! Zo lief! Ik moet er atlijd zo om lachen dat ze op de camera(telefoon) af komen lopen als je een foto probeert te maken. Met die heerlijke nieuwsgierige gezichtjes. Dat zijn stiekem toch de leukste! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2 uren geleden, Mitty zei: Zo lief! Ik moet er atlijd zo om lachen dat ze op de camera(telefoon) af komen lopen als je een foto probeert te maken. Met die heerlijke nieuwsgierige gezichtjes. Dat zijn stiekem toch de leukste! Ja, dat vind ik ook altijd zo grappig! Zó nieuwsgierig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari (aangepast) Ondanks dat Zoetje erg ziek is, ga ik toch gewoon door met foto's plaatsen. In de hoop dat ik haar binnenkort weer gezond en wel samen met Merien kan fotograferen! 18 februari aangepast door Okki 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 21 minuten geleden, Okki zei: Ondanks dat Zoetje erg ziek is, ga ik toch gewoon door met foto's plaatsen. In de hoop dat ik haar binnenkort weer gezond en wel samen met Merien kan fotograferen! Ohhh wat leuk!!! Ik vind je konijntje echt zoooo mooi! Super leuk al die foto’s❤️❤️ 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 14 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Ohhh wat leuk!!! Ik vind je konijntje echt zoooo mooi! Super leuk al die foto’s❤️❤️ Dank je wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Merien in dat hooi haha, doet hij dat zelf zo? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 1 uur terug, Cheeta26 zei: Merien in dat hooi haha, doet hij dat zelf zo? Ja! Ik had een bult hooi neergelegd, en eerst zat hij er met zijn koppie in. Toen ik een foto wilde maken draaide hij zich om en kroop iets naar achteren. Hij zit héél graag in hooi. Hij is wel een beetje een koukleum hoor. Vorige winter, toen hij van K'nijn en ko vandaan kwam, had hij volgens mij geen supergoede wintervacht. Ze zitten daar niet buiten, maar wel in een onverwarmde ruimte. Merien zat steeds in het stro of in het hooi. Dit jaar doet hij dat een stuk minder dus ik vermoed dat hij nu echt een goede wintervacht heeft. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 8 minuten geleden, Okki zei: Ja! Ik had een bult hooi neergelegd, en eerst zat hij er met zijn koppie in. Toen ik een foto wilde maken draaide hij zich om en kroop iets naar achteren. Hij zit héél graag in hooi. Hij is wel een beetje een koukleum hoor. Vorige winter, toen hij van K'nijn en ko vandaan kwam, had hij volgens mij geen supergoede wintervacht. Ze zitten daar niet buiten, maar wel in een onverwarmde ruimte. Merien zat steeds in het stro of in het hooi. Dit jaar doet hij dat een stuk minder dus ik vermoed dat hij nu echt een goede wintervacht heeft. Heel grappig zo in een cirkeltje hooi 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari 17 uren geleden, Okki zei: Toen ik een foto wilde maken draaide hij zich om en kroop iets naar achteren. Fotomodelletje hoor! Zo leuk! En inderdaad die close-up foto's zijn vaak zo grappig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 februari Auteur Delen Geplaatst: 19 februari (aangepast) Merien is écht een fotomodelletje inderdaad! Kijk maar! 19 februari aangepast door Okki 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Mag ik hem een keer lenen. Nee hoor grapje maar het is wel echt een mooierd! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari WOW!!!!!.die eerste is ook zooo mooi! Maar ze zijn allemaal mooi. Bestaat de baan model ook al voor konijnen?! 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 februari Auteur Delen Geplaatst: 20 februari Vandaag een paar lekker maffe foto's van Zoetje (en stiekem ook Merien 🤣), met die bolle wangen. Het lijkt heel wat, maar als je haar snoetje vastpakt om medicijnen te geven dan merk je dat het zó veel smaller is dan het eruit ziet. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 februari Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 5 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: WOW!!!!!.die eerste is ook zooo mooi! Maar ze zijn allemaal mooi. Bestaat de baan model ook al voor konijnen?! 🤣 Haha, vast wel! Er zijn ook katten en honden die goed kunnen figureren in films of goed gefotografeerd kunnen worden voor bijvoorbeeld reclames, dus wie weet kan dat ook voor konijnen? 🤣🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Op 19-2-2023 om 09:47, Okki zei: Merien is écht een fotomodelletje inderdaad! Kijk maar! Oooh wat een scheetje 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari 9 minuten geleden, Okki zei: Vandaag een paar lekker maffe foto's van Zoetje (en stiekem ook Merien 🤣), met die bolle wangen. Het lijkt heel wat, maar als je haar snoetje vastpakt om medicijnen te geven dan merk je dat het zó veel smaller is dan het eruit ziet. Haha grappig dan zo’n dikke wollen toet. Is ze ook lekker zacht om te aaien? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten