Ga naar inhoud

Dierendingen op het internet

Evee

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat je kan voorspellen wat je doet in zo een situatie. Het lijkt mij een vechten / vluchten / bevriezen situatie. Dat kun je vooraf niet voorspellen en ook in elke situatie kun je één andere optie hebben. Deze dame had duidelijk de impuls om te vechten, maar ik vermoed dat ze als ze na afloop weer rustig is ze wel denkt "heb ik dat echt gedaan" 😂

• Mee eens! 2
Link naar reactie

Ben ik met je eens @Evee. Mijn eerste instinct is namelijk ook vechten. Ik was 's avonds laat op weg naar huis en ik had mijn man aan de telefoon, maar we woonden toen nog apart en waren nog niet getrouwd. Ik vertelde hem dat ik dacht dat ik iemand op de hoek zag posten om in te breken en dat ik ging ophangen. Hij dacht dat ik 112 ging bellen, maar ik ben gauw via de achterkant (mijn tuin) naar binnen gerend, via de slaapkamer richting woonkamer om te kijken of er iemand in mijn huis zat. Toen het woonkamer licht aanging rende die persoon die aan de voorkant stond keihard weg. Daarna belde ik mijn man dat alles ok was... die was ook niet zo blij met mijn actie. Achteraf vond ik het ook niet slim. In noodsituaties met gewonden ben ik altijd super kalm en help ik de gewonden, maar dat is training.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .