Ga naar inhoud

Dierendingen op het internet

Evee

Aanbevolen berichten

• Evee wijzigde de titel naar Dierendingen op het internet
2 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Leuk! Tussen al het dierenleed hebben we ook wel een tegenhanger nodig. Al snap ik de titel met dierenwinkel niet helemaal. 

Haha grappig die kikker, die zal lekker indruk maken 😂 nouja als zijn soortgenootjes ook zo zijn misschien wel. Lijkt me wel leuk een groepje boze kikkers dan 😉

Die titel was een autocorrect van mijn telefoon, inmiddels aangepast 😄

Link naar reactie
22 minuten geleden, Suus1978 zei:

Te schattig ook deze (geluid aan!):

https://www.instagram.com/reel/CnYQgvKqilB/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Ik heb op Instagram heel veel lieve en leuke filmpjes opgeslagen, die collectie komt nu goed van pas! Komt er apart topic voor uitglijders en bloopers? Daar heb ik namelijk ook heeeeel veel filmpjes van 😄🤭

Viel je vrij er één aan te maken. Ja, dat was een typfout, maar te toepasselijk om te verwijderen.

• Haha 1
Link naar reactie
11 uren geleden, Evee zei:

Die van dat konijn dat uit de bank komt is voor mij heel herkenbaar 😄 

Voor mij ook. Charlie had me even goed te pakken, zit je op de bank, hoor je ineens geluiden onder je en weg konijn. Bleek er een compleet bed van konijnenharen in de bank gemaakt te zijn 😂. Dat moet een heel project geweest zijn.

• Haha 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .