Ga naar inhoud

Mogen mijn konijnen deze plant eten?


Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Dat lijkt mij inderdaad ook een graslelie (Chlorophytum) of spinnenplant. Als ze hem al langer heeft, dan weet ze vast wel dat hij uitlopers maakt, waardoor je weer kleine plantjes daaraan hebt zitten, net zoals bij aardbeien. Intratuin geeft inderdaad aan dat konijnen ze met mate mogen eten, dat wist ik niet. Hij staat op mijn werk, dus dan kan ik ipv stekjes dit jaar wel eet-plantjes maken voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, MissThing zei:

Je hebt ook zo'n planten app waarmee je aan de hand van foto's kan zien om welke plant het gaat.

Klopt. Obsidentify.  Iemand (jij?) zei dat een keer hier op het forum. Ideaal.

 

Plantigo is leuk om planten te ruilen. Ook maar eens installeren.

aangepast door To van de Veluwe
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2023 om 10:23, Annasbeestenbende zei:

Ik was met mijn oma bij de intratuin en we zagen een plant voor konijnen. Mijn oma zei dat ze nog wel een stekje van die plant had wat ik mocht hebben. Nu vraag ik me af: is dit dezelfde plant en mogen ze die eten?

E582ABC9-647F-4D4B-9D8F-DFBB7F816092.jpeg

 

Op 11-2-2023 om 10:29, Evee zei:

Het lijkt een graslelie? Die zouden ze inderdaad mogen eten, is een veilige kamerplant. Wel met mate natuurlijk. 

 

Dat is inderdaad een graslelie, die hadden mijn cavia's ooit ook in hun hok. Inmiddels natuurlijk volledig verslonden. Maar ze vonden het heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .