knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 13 februari Auteur Delen Geplaatst: 13 februari Ja ik vind ze ook echt heel mooi❤️❤️. Maar je moet er wel echt van houden ja.. maar het gaat om het karakter 😁 en als IEMAND dat heeft is t knaag🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari Afgelopen dinsdag hebben we de wilgenschutting in onze moestuin gesnoeid😄😄 en die takken gaan natuurlijk allemaal naar de konijntjes…. Haha ze verslinden drie takken per dag😂😂. Ik zal nog eens foto’s sturen😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 februari Auteur Delen Geplaatst: 20 februari Deze foto's zijn van gisteren. Nu rennen ze alweer lekker buiten❤️❤️ Dit is mijn favoriete ❤️❤️ 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Zo leuk!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Wat een leuke foto's. Die laatste is echt geniaal! Konijn op een missie😂 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari 9 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Dit is mijn favoriete ❤️❤️ Hahaha het lijkt wel een gestrekte draf van het paard van Anky van Grunsven eerder. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Ik snap dat de laatste foto een favoriet is. Zo leuk! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 23 februari Auteur Delen Geplaatst: 23 februari Op 20-2-2023 om 21:29, To van de Veluwe zei: van Anky van Grunsven eerder. Ehhh ik denk dat ik een beetje achterloop ofzo ...... Ehhh wie is dat? 🤣🤣🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 4 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Ehhh ik denk dat ik een beetje achterloop ofzo ...... Ehhh wie is dat? 🤣🤣🤣 Een paardrijster, van juist vroeger. Haar paard Salerino liep ook altijd zo. Foto link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 16 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Ehhh ik denk dat ik een beetje achterloop ofzo ...... Ehhh wie is dat? 🤣🤣🤣 Google is your friend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Kun je zien dat hoewel je drie keer de Olympische Spelen wint, snel vergeten bent. Maar pas is haar beroemde paard overleden en dat kwam in de pers: Salinero december 2022. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Ik was haar niet vergeten hoor😛 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Op 18-2-2023 om 14:34, knaagjeknabbelsuddenly zei: Afgelopen dinsdag hebben we de wilgenschutting in onze moestuin gesnoeid😄😄 en die takken gaan natuurlijk allemaal naar de konijntjes…. Haha ze verslinden drie takken per dag😂😂. Ik zal nog eens foto’s sturen😉 Ik weet niet hoe groot de takken zijn, maar het is niet verstandig hele grote hoeveelheden in één keer te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 4 uren geleden, Evee zei: Ik weet niet hoe groot de takken zijn, maar het is niet verstandig hele grote hoeveelheden in één keer te geven. Niet zo groot gelukkig 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Ohhh haha met die foto zie je het wel goed @bunnyempress ! Echt grappig 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart Kom maar hier met dat eten🙃🙃🙃 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 15 maart Delen Geplaatst: 15 maart Te schattig dit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 maart Delen Geplaatst: 18 maart Wat een leuk stel! Leuke foto’s en schattige konijnen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 maart Auteur Delen Geplaatst: 20 maart Lekker genieten van het ochtend weertje🌥️ Lijkt nu alsof ze heel veel wortel hebben......🧐 Maar ze delen het samen😉 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 24 maart Auteur Delen Geplaatst: 24 maart Happy birthday to you, happy birthday to you! Happy birthday knaagje en knabbel. Happy birthday to you!!! 🎁🎁🎁 vandaag zijn knaagje en knabbel jarig!!! We hebben het vanochtend al gevierd met taart (konijnen taart hé, gemaakt van verse groenten 👍) ik heb foto's op mijn camera, die zak ik dr starke of morgen nog even opzetten. En omdat we het vandaag een beetje druk hebben, krijgen ze morgen cadeautjes 🥳🥳🥳 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart Gefeliciteerd! Ik zie de foto's graag tegemoet. Zo lief ❤️. Bij onze konijnen zijn de verjaardagen geschat, maar wat zo grappig is dat het overeenkomt met ons leven inclusief de datum van de adoptie. De ene is in juni jarig (net zoals wijzelf), de andere in augustus (maand waarin we zijn getrouwd) en we hebben ze geadopteerd op de dag dat we elkaar voor het eerst ontmoeten (vanwege de regels van het asiel met de koppeling viel het precies op die datum). Ik ben benieuwd wat ze van je krijgen, dan kan ik nog inspiratie opdoen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart Gefeliciteerd met je nijntjes 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 25 maart Auteur Delen Geplaatst: 25 maart Foto van de jarige gisteren 😍 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart Gefeliciteerd nog!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart Van harte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.