knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Leuke foto's💗💗💗 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Wat een mooi groepje konijnen! Die witte doet mij een beetje denken aan mijn konijn Wannes, helaas ruim een jaar geleden overleden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Mooie foto's😀 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari Dankjulliewel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Ziet er gezellig uit! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Ik zie dat ze de voerbal - net als bij ons - soms met hun tanden vastpakken. Wij hadden ooit een konijn dat een groot hol gegraven had. Op een dag was de voerbal weg. Had hem kennelijk in het hok met de vele gangen laten rollen. Ik met een stok zover mogelijk naar binnen maar geen voerbal. Maar wat gebeurt er? Een paar dagen later, is het konijn weer zand en grond naar buiten aan het schuiven - vanuit het hol - en hij schoof de bal weer met veel geduld naar boven en de bal was weer - nu niet boven water - boven de grond. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari Met hun tanden vastpakken doen ze niet echt volgens mij. Knaagje gaat er uit ongeduld op zitten 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari 29 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Met hun tanden vastpakken doen ze niet echt volgens mij. Knaagje gaat er uit ongeduld op zitten 🤣 Hahaha. Schattig. Ik heb een houten variant voerspeeltje en die wordt wel met de tanden hoog opgetild. Ff checken of hij echt helemaal leeg is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Hihi, wat een vliegtuigoren! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Wat een schatjes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Hij ziet er zo vrolijk uit met die wapperende oren, leuke foto's! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 35 minuten geleden, Okki zei: Hihi, wat een vliegtuigoren! ja ze weten wel hoe te poseren😆 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) 23 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Wat een schatjes! 7 minuten geleden, Mitty zei: Hij ziet er zo vrolijk uit met die wapperende oren, leuke foto's! dankjulliewel!! ze rennen vaak buiten en dan gaan ze lekker los🤣. 9 februari aangepast door knaagjeknabbelsuddenly renne?? ja túúrlijk is dat een woord.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari ik bedenk nu dat ik nog helemaal niet mijn ´konijnenlevensverhaal´ heb verteld. Is misschien wel leuk om te weten? Ik wou graag konijnen in 2018 een kennis had een ´oepsie´ nestje en daar mochten wij twee konijnen van. Ik was meteen de eerste keer dat ik er kwam verliefd op knaagje! later was er ook nog knabbel, en door de dierenarts gecontroleerd waren het ´echt´ twee ´vrouwtjes´. We hadden een mooi hok zelf gemaakt en het zijn tot op de dag van vandaag echt familie leden. maar toen was het december en ik was op een normale dag de konijnen aan het eten geven.. ze waren alle twee buiten en ik hoorde gepiep in het nachthok. Dus wij kijken en er iemand met verstand bijhalen... en ja hoor!! toen hadden we vijf babytjes! Ze hadden al haar maar de oogjes waren nog dicht. Ze leefde allemaal nog. De namen waren: bruintje (m), zwartje (v), witje (m), vlekje(v) en Suddenly (v). Ik was net als bij knaagje gelijk verliefd op Suddenly. Knabbel zat alleen maar je zag hem echt contact zoeken met Knaagje. Zo lief... Na een tijdje mochten man en vrouw eindelijk weer bij elkaar en dat was echt fijn voor Knabbel! vier konijntjes gingen naar vrienden en anderen mensen en Suddenly bleef bij ons. Op de dag van vandaag heb ik ze nogsteeds in mijn hart gesloten❤️. Dat was het ´konijnenlevensverhaal´🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari 7 uren geleden, bunnyempress zei: Met hun tanden vastpakken doen ze niet echt volgens mij. Lijk knaagplekjes bij de opening te zien. Een konijn gooide hem echt een stuk in de hoogte als er niet genoeg uitkwam. De huidige konijnen rollen hem netjes over de vloer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari 12 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Dat was het ´konijnenlevensverhaal´🤣 Een verhaal met een mooi eind (op weg) Leuke foto's weer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 13 uren geleden, To van de Veluwe zei: Lijk knaagplekjes bij de opening te zien. Hahaha bij mij gaat knaag dr wel eens in graven... Hee Halo?? Kom er eens uit eten!!!🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Auteur Delen Geplaatst: 10 februari Dat zijn die plekjes denk ik 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari Heb vandaag het hok schoon gemaakt....😁 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari en ik heb ook altijd het gevoel dat het ze echt niks uitmaakt! hahaha je ziet ze kijken.... gaat ze nou weer ons huis op stelten zetten? en dan de volgende dag liggen er alweer versreid door het hok keuteltjes.... ´ja waarom zou je het op de bak doen als het ook op de grond kan?´ normaal zijn ze wel zinderlijk maar ze laten altijd wel wat vallen🤦♀️. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet😅. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Mijn konijnen zijn juist helemaal happy als het hok schoon is! Lekker een nestje bouwen in het stro 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Wat een leuk konijnenverhaal! Je ene hangoor Japanner is zo koddig met die zwarte vlek naast de neus 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Hele leuke foto's weer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Ik vond altijd de Japanners de lelijkste konijnen die er waren. Totdat ik er één via een koppeling kreeg. Toen die 'verdwenen' was, heb ik expres een bestaand koppel gekozen met één Japanner. Ik vind het nu een van de mooiste konijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.