Ga naar inhoud

Horror gebitscontrole


Jamieclaire

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Onze voorheen volledig gezonde Jamie is vandaag naar de dierenarts geweest voor een gratis gebitscontrole. Tijdens de controle is hij vastgepakt door de assistente en moest flink gillen. Nu na afloop bewegen zijn achterpoten niet meer. Hij lijkt verlamd, door toedoen van de dierenarts dus. Wij hebben ontstekingsremmer meegekregen maar vragen ons af of dit überhaupt nog goed gaat komen of dat hij zijn rug gebroken heeft. Erg triest. Zou dit ontsteking kunnen zijn? 

  • Verdrietig 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wát??? Jemig, dat klinkt wel heel erg!! Ik zou, geloof ik, eisen dat ze gratis een röntgenfoto maken om te kijken wat er scheelt, want dat hij nu ineens een ontsteking zou hebben na het checken van zijn gebit lijkt me wel heel erg raar. Als ze niet meewerken, dan naar een andere dierenarts en de eerste de rekening laten betalen. Dat is nu het eerste wat er in mij op komt.

Echt heftig dit! Hopelijk komt het nog goed maar het klinkt niet best. Sterkte!

  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet ok hoor! Er kan best eens iets mis gaan bij een dierenarts, het zijn ook maar mensen. Maar dit klinkt echt wel heftig.

Ik zou hiervan overwegen een melding te maken, dat kan hier.

En dat ze je dan met een ontstekingsremmer naar huis sturen.  Ik zou er toch op gestaan hebben dat er inderdaad een foto gemaakt zou worden, hoewel ik niet weet of ik dat bij deze dierenartspraktijk zou doen, of naar een ander was gegaan en de rekening vergoed had geëist van deze. 

 

  • Mee eens! 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een enorm naar verhaal. Ik kan me voorstellen dat je daar totaal in shock dan bij staat als baasje.

Dat je gewoon ook niet meer weet hoe je daar op moet reageren.

 

Ik duim gewoon dat het nog helemaal goed komt met Jamie, maar ik zou zeker toch een dierenarts raadplegen.

Heel veel sterkte voor jullie beiden.

  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met bovenstaande. Een konijn dat gilt bij een gebitscontrole is al echt niet oke, dat doen ze alleen bij helse pijn of bijna overlijden. Die röntgenfoto is absolute noodzaak, het klinkt alsof je konijn echt veel pijn heeft. Ik weet ook niet of ik dat bij dezelfde dierenarts zou laten doen... Die melding zou ik ook zeker maken, maar ik zou ook bij de praktijk zelf een officiële klacht indienen. 

 

Wat een bizar verhaal. Ik hoop dat dit goed gaat komen. Voor nu heel veel sterkte. 

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG... Dat is zo niet juist. Waarom een konijn zo hard vast laten pakken tot hij gaat gillen, voor een gebit controle.. 
Ik zou echt terug gaan en een röntgenfoto eisen, op hun kosten zoals hier boven ook staat. 
Als het een praktijk is dat nu voor spoed open is, zou ik nu bellen en alsnog heen gaan. 
Dit klinkt stom, maar als je nu niets doet, doen ze morgen misschien helemaal niets meer. 

En als je daarheen bent gegaan met een vrolijke, opgewekte en gezonde Jamie, dan is dit zeker weten hun schuld.

Heel veel sterkte en beterschap gewenst. Hopelijk knapt hij op en valt het uiteindelijk mee....

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij zijn er zelf ook kapot van. Vooral mijn vriendin is helemaal verknocht aan die beestjes. We kunnen nu morgenochtend heen voor een neurologische scan en foto’s etc. Ik zelf schat de kans in dat hij een spuitje krijgt. Het is werkelijk van de zotte. Ze hebben ons zelfs na de behandeling nog kosten gerekend voor de injecties en dwangvoeding terwijl we daar kwamen voor een gratis gebitscontrole!! 
 

We denken na over een schadeclaim en klacht bij de tuchtcommissie.

 

bedankt voor jullie hulp

  • Verward 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Jamieclaire zei:

We denken na over een schadeclaim en klacht bij de tuchtcommissie.

Zeker doen. Maar bewijzen zal moeilijk zijn want je zult geen filmpje hebben dat hij dartel was toen je binnenkwam. Het is wel in jullie voordeel dat je alleen voor gratis gebitscontrole kwam. Hopelijk hebben ze hun boekhouding niet aangepast. Ik vind het schandalig dat je een rekening krijgt. Ik zou het niet eens durven als DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg zeg, vreselijk om dit verhaal te lezen. Wat moet dit erg zijn geweest, beestje heeft het gewoon uitgegild van de pijn. Mijn hemel, wat een dierenbeulen en dat moet dan dierenarts zijn. En dan het nog in je hoofd durven halen om geld te vragen, zelfs met een gratis consult, foto etc. hadden ze het al niet kunnen goedmaken dat ze eigenhandig jullie gezonde konijn om zeep hebben gebracht. Ik zou zeker werk ervan maken en hoop dat je het aan kunt tonen wat er gebeurt is. Ontzettend veel sterkte, op deze manier je konijn verliezen is wel heel heftig. 

  • Mee eens! 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! Dit is wel echt een nachtmerrie! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd. Je zou zeggen dat ze hier voor verzekerd zijn (aansprakelijkheid bedoel ik). Hopelijk lukt het om het zonder al te veel moeite netjes geregeld te krijgen, je konijn op deze manier verliezen is al erg genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er niet te veel over nadenken, want ik kan er niet bij hoe erg dit is. Ik vind het zo naar dat jullie dit hebben moeten zien en met hem naar huis zijn gestuurd?! Naast een klacht is een melding maken denk ik erg nodig om dit in het vervolg te voorkomen. Jullie staan volledig in jullie recht, dus laat je niet wegsturen met extra kosten!

 

Heel veel sterkte met het verlies❤️

  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .