Ga naar inhoud

Overgevoelig/allergisch voor kip.

mammafelina

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Miekmoek zei:

Lijkt mij ook als ik er zo over nadenk eigenlijk 🤔

Denk ik ook. Volgens mij zit het voornaamste verschil in de eiwitten, dat die wat hoger liggen bij puppybrokken, maar als dat het is kun je waarschijnlijk ook wel een brok voor volwassen honden vinden die ook zo hoog in eiwitten is, of het eenvoudig op een andere manier toevoegen aan het dieet. Als hij e&c goed eet, gewoon de lamversie kopen dan! Die wordt hier nog altijd juichend ontvangen. Ben wel aanzienlijk minder gaan voeren dan op de zak staat, Yuul werd een beetje dik 😅

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Dit is gewoon een boer die iets op zijn site heeft staan en die ook geen bronvermelding geeft van waar die uitspraken op gebaseerd zijn. Een andere boer kan het tegenovergestelde op zijn site zetten. Dan kiezen we toch datgene voor waarheid aan te nemen wat het best in ons eigen straatje past en kunnen wij het nog met elkaar oneens zijn, want hier staat dit, maar daar staat dat! Daarom doet wetenschap een dappere poging om met bewijslast te komen voor bepaalde uitspraken en hun methoden te onderbouwen. Of de bron die je geeft gelijk heeft of niet, ik heb geen idee en heb ook geen zin om het te onderzoeken. Maar ik neem het dan ook niet zonder meer voor waarheid aan. Zeker op het gebied van vaccinaties gaat er zoveel zin en onzin de wereld over, om chagrijnig van te worden.

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm als je er zo naar kijkt als jullie nu doen zijn puppy brokken inderdaad een beetje onlogisch.

Ik heb nu een kleine zak puppy brok met eend, die redelijk gegeten wordt. Ik ben alleen niet zo blij met de samenstelling en zou veel liever een betere brok voeren, alleen goede puppy brokken zonder kip zijn zo goed als nergens te vinden.

Als deze zak leeg is ga ik lekker e&c voeren ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe puppy brokjes met eend die ik vorige week gekocht heb wilde Ollie niet lekker eten. Moest elke keer van alles uit de kast halen om hem deze brokjes te laten eten, denk dan aan snuffel matten, voerballen en uitstrooien over de vloer. Zelf was ik ook niet tevreden over de samenstelling van deze brokjes, dus vanmiddag bij intratuin een klein zakje e&c met lam gekocht. Dit zijn brokjes voor volwassenen honden. Ollie reageerde er mega enthousiast op, dus ik heb goede hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .