Evee Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Waar droomt jouw huisdier van? Een dik pak sneeuw? De ware liefde? Of het favoriete voedsel of speeltje? Kom maar op met de heerlijke slaapfoto's van jullie huisdieren voor de fotowedstrijd van de maand februari. De spelregels op een rij: - 1 foto per persoon. Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Heb je vorige maand gewonnen? Helaas mag je deze maand dan een keertje niet mee doen. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is die je zelf gemaakt hebt. De foto mag bewerkt zijn / een filter hebben. - Het hoeft geen konijnenfoto te zijn, honden, katten, paarden, kleine knagertjes, alle diertjes mogen mee doen, zolang de foto maar aansluit bij het thema van de maand. - Stemmen mag de gehele maand, en doe je via de "vind ik leuk" knop, rechts onder een bericht. Ook de smileys en hartjes tellen mee als "like". De foto met de meeste stemmen aan het eind van de maand, wint de wedstrijd. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar en alle deelnames kunnen gedeeld worden op de bunnybunch social media kanalen. - De winnaar, dat is de foto met de meeste likes aan het eind van de maand, ontvangt een kortingscode t.w.v. 5 euro te besteden in de Bunnybunch Webwinkel. Lukt het niet om een foto te plaatsen? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je bij de forumtips voor beginners. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, daarvoor is een apart topic, het discussietopic fotowedstrijden 2023 Verzin iets leuks en inzenden maar !! Succes ! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Foto's nemen van mijn slapende konijnen is lastig van dichtbij dan worden ze wakker, dus maak ik ze door het gaas heen en ingezoomd. Mits het niet regent liggen ze altijd op het schuilhok te slapen 's middags. Kushi zie ik wel eens dromen maar dat is niet op camera vast te leggen. In haar droomfase maakt ze ongecontroleerde bewegingen met haar lip. Toen ik deze foto maakte had ze net wat BDK keutels opgepeuzeld voordat ze verder ging tukken 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Dromen comateuze patiënten? 🧐 7 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Toen onze jonge Lio nog binnen woonde en een dutje deed in zijn tipi tent 🥰 11 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) Hier flopte Loeki opeens naast me neer 😂 1 februari aangepast door Annasbeestenbende 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Ver weg in dromenland 😴😴 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Vlekje met buikpijn is Vlekje die heel diep in dromenland is. Ze beweegt dan ook met haar achterpoten. Vraag mij dan toch of waar ze over droomt.😊 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Siem en Feli dromen over én op elkaar! 8 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Mocht je nog nooit een languit gapende cavia hebben gezien, dit is het moment 🤣 6 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Geen idee waar Hubble over droomde maar het zag er ontspannen uit 😄 (Jammer van het hokje maar het gaat om de hoofdpersoon natuurlijk 😊 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Scarlett droomt van even rust - eerste keer dat ze in de tunnel slaapt. Duidelijk behoefte aan even in je eentje, als je maatje telkens naast je neer flopt en je rust verstoord net na je buikoperatie. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gijs9 Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Op 1-2-2023 om 14:46, Evee zei: Waar droomt jouw huisdier van? Een dik pak sneeuw? De ware liefde? Of het favoriete voedsel of speeltje? Kom maar op met de heerlijke slaapfoto's van jullie huisdieren voor de fotowedstrijd van de maand februari. De spelregels op een rij: - 1 foto per persoon. Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Heb je vorige maand gewonnen? Helaas mag je deze maand dan een keertje niet mee doen. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is die je zelf gemaakt hebt. De foto mag bewerkt zijn / een filter hebben. - Het hoeft geen konijnenfoto te zijn, honden, katten, paarden, kleine knagertjes, alle diertjes mogen mee doen, zolang de foto maar aansluit bij het thema van de maand. - Stemmen mag de gehele maand, en doe je via de "vind ik leuk" knop, rechts onder een bericht. Ook de smileys en hartjes tellen mee als "like". De foto met de meeste stemmen aan het eind van de maand, wint de wedstrijd. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar en alle deelnames kunnen gedeeld worden op de bunnybunch social media kanalen. - De winnaar, dat is de foto met de meeste likes aan het eind van de maand, ontvangt een kortingscode t.w.v. 5 euro te besteden in de Bunnybunch Webwinkel. Lukt het niet om een foto te plaatsen? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je bij de forumtips voor beginners. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, daarvoor is een apart topic, het discussietopic fotowedstrijden 2023 Verzin iets leuks en inzenden maar !! Succes ! Gijs met rode blosjes op zijn wangen, dromerig verliefd : ) 9 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari (aangepast) Vlok in dromenland, maar toch nog een beetje alert met haar oor 💭 😍 4 februari aangepast door Maudt 9 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Even helemaal weg… 8 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iloveChucky Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Mijn konijnen Chucky en Sandy die heerlijk tegen elkaar aan liggen te dutten in het zonnetje. Beide konijnen zijn vorig jaar onverwachts overleden. Ik kwam deze foto kort geleden tegen op de telefoon van mijn moeder, niet wetende dat ie bestond. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Zo'n rust en tevredenheid in een plaatje, dat is precies hoe ik ze herinner. 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Een in slaapvallende Stamper, al likkend aan het einde van zijn charmeoffensief zodat hij Mitty als kussen kan gebruiken😂 18 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Met het snoetje op de koelplaat, maar toch liefdevol dicht bij elkaar😍 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari 😴😴 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annelisa Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari (aangepast) De konijnen van mijn zus uit logeren rond oud en nieuw (vanwege minder vuurwerk op het logeeradres). Beide konijnen dromend 😶🌫️ over hoe mooi de tuin gaat worden!! (volop in aanbouw, zie de opgestapelde stenen achter de ren 😉) 10 februari aangepast door Annelisa 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten