Ga naar inhoud

Kushi en Micha

Cheeta26

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Micha zette zijn voorpootjes iets hoger, Kushi gaat vervolgens het hooi eten tussen zijn voorpoten door en dan krijg je dus dit.

Vervolgens blijft Micha's flapoor tussen Kushi's oren haken  😄

aangepast door Cheeta26
  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Zo lief die twee

Screenshot_20230721_191305_Gallery.thumb.jpg.52735afa02887ed879f153ac5460e8d5.jpgMicha kan vaak niet wachten totdat ik het hooi in de ruif heb gedaan en dan krijg je dit dus. Ik laat het toe dus eigenlijk hou ik het in stand. Maar vanmorgen had ik twee paar voorvoetjes op mijn hand die hooi vasthield dus het geeft een extra connectie

Screenshot_20230721_191424_Gallery.jpg

Ik zweer dit is de beste foto die ik totnutoe heb gemaakt

Screenshot_20230721_191355_Gallery.thumb.jpg.f818904828b88612b4b8097845e06489.jpg

aangepast door Cheeta26
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik werd vrijdag wakker en keek op de camera. Meteen een opname gestart want er is niet meer gegraven in de zandbak sinds ze terugkwamen van de vakantie-opvang

Kushi zoomde gisteren even in een nieuw parkourtje.

Vanmorgen had ik even schrik. Ze was wat trager met eten maar ze eet alles en drinkt en plast wel en is gewoon haar nieuwsgierige zelf.  Keutelen is moeilijk uit te maken omdat ik moeilijk kan zien wie wat keutelt.  Ze flopte net (inmiddels languit en niet meer geflopt) en ze liggen nu superschattig naast elkaar  maar daar krijg ik geen foto van zonder dat Micha een zwarte vlek is

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Cheeta26 zei:

Kushi zoomde gisteren even in een nieuw parkourtje.

Ik heb meerdere keren gekeken naar dat parcours. Haha ontzettend leuk. Evee zei pas al ergens dat ze alles van de muur afhaalde en naar voren zet zodat ze erachter langs kunnen rennen. Dat zag ik Kushi ook doen.

Ik wil nog steeds een camera en zal er toch eens achteraan moeten gaan. Maar er zijn wat mitsen en maren. Bevestigen etc. Die van jou doet het echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Onze achterburen hadden 's avonds een feestje met luide muziek en karaoke. Mijn vriend liep rond 12 uur al een keer erheen maar toen stopte het en liep hij weer terug. Toen ging het toch weer verder en is hij rond 1 uur weer naar buiten gelopen om te zeggen dat ze moesten stoppen met de luide muziek (wat ze ook deden). Inmiddels zaten beide konijnen op de catcube te dutten en toen hij de deur opendeed schrokken ze en vlogen ze van die catcube af. Die belandde dus bij de deur. Kushi had mooi even een nieuw parcours om te rennen (en er zitten knaagsporen boven de anti-knaagstrip).

Grappige is dat ze nadat ze wegvlogen weer uitgebreid die verplaatste catcube gingen inspecteren haha

Micha haalt weer blije capriolen uit Kushi vind het wel amusant 

Micha doet alsof hij een pluche konijn is

Screenshot_20230828_103817_Gallery.jpg

aangepast door Cheeta26
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Vandaag is Micha een jaar bij ons! 

Ik doe niks bijzonders want na zijn tweede opname wegens gasbuik ben ik erg voorzichtig geworden. 

Maar wat ben ik gek op hem. Hij is zo'n goede match met Kushi. Ze zijn zo gelukkig samen. Als ik geluk heb krijg ik likjes van hem op mijn hand of arm. Als hij op het dak zit op mijn neus en voorhoofd. Zo lekker uitgesproken is hij, zo'n relaxte gozer ook. Natuurlijk weten we niet hoe oud hij is. Het kan 3 zijn maar ook 6. We koesteren elke dag met hem en hopen dat hij nog heel lang bij ons is.

Screenshot_20231004_094911_Gallery.jpg

Screenshot_20231004_095344_Gallery.jpg

Screenshot_20231004_095134_Gallery.jpg

Screenshot_20231004_095018_Gallery.jpg

aangepast door Cheeta26
  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .