Kolino Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Haha grappig, "als ik nou lief ben voor jou, wil je me dan wel likjes geven?" 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Ja, vooral dat lichtje duwtje met dat kontje. Zo van... ik nu ook toch? 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 5 juli Auteur Delen Geplaatst: 5 juli Ja ik prijs me echt gelukkig met die twee! Micha is de baas maar wel zorgzaam voor haar en hij wast haar ook als hij vind dat ze het nodig heeft. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 9 juli Auteur Delen Geplaatst: 9 juli Wanneer je echt dat plukje hooi wil blijven eten. (Kushi boeide het overigens niet die at gewoon door) 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 10 juli Auteur Delen Geplaatst: 10 juli (aangepast) Micha zette zijn voorpootjes iets hoger, Kushi gaat vervolgens het hooi eten tussen zijn voorpoten door en dan krijg je dus dit. Vervolgens blijft Micha's flapoor tussen Kushi's oren haken 😄 10 juli aangepast door Cheeta26 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 21 juli Auteur Delen Geplaatst: 21 juli (aangepast) Zo lief die twee Micha kan vaak niet wachten totdat ik het hooi in de ruif heb gedaan en dan krijg je dit dus. Ik laat het toe dus eigenlijk hou ik het in stand. Maar vanmorgen had ik twee paar voorvoetjes op mijn hand die hooi vasthield dus het geeft een extra connectie Ik zweer dit is de beste foto die ik totnutoe heb gemaakt 21 juli aangepast door Cheeta26 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 juli Delen Geplaatst: 21 juli 🤣 die koppies! Is het gekke-bekken-trekken-vrijdag? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 juli Delen Geplaatst: 22 juli 12 uren geleden, Lienappelsien zei: die koppies! Is het gekke-bekken-trekken-vrijdag? En een nieuw onderwerp voor de foto vd maand is geboren @Kolino (of is dat al eens geweest?) Geweldige foto('s) @Cheeta26 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 22 juli Auteur Delen Geplaatst: 22 juli Ik spam nog effe door hoor. Micha loopt dan extra met iets lekkers weg maar trekt dan juist Kushi's aandacht. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 juli Delen Geplaatst: 22 juli Ze doen niet aan Lady en de Vagebond 😉 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 28 juli Auteur Delen Geplaatst: 28 juli (aangepast) Mijn duo deed weer eens superschattig dus ik spam even 28 juli aangepast door Cheeta26 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 3 augustus Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus (aangepast) Hooi direct uit de zak eten is veel leuker Eergisterochtend was het eindelijk weer droog en daar waren ze blij mee. Helaas maakt Micha nou altijd binkies buiten beeld 3 augustus aangepast door Cheeta26 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 15 augustus Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus Ik werd vrijdag wakker en keek op de camera. Meteen een opname gestart want er is niet meer gegraven in de zandbak sinds ze terugkwamen van de vakantie-opvang Kushi zoomde gisteren even in een nieuw parkourtje. Vanmorgen had ik even schrik. Ze was wat trager met eten maar ze eet alles en drinkt en plast wel en is gewoon haar nieuwsgierige zelf. Keutelen is moeilijk uit te maken omdat ik moeilijk kan zien wie wat keutelt. Ze flopte net (inmiddels languit en niet meer geflopt) en ze liggen nu superschattig naast elkaar maar daar krijg ik geen foto van zonder dat Micha een zwarte vlek is 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 augustus Delen Geplaatst: 15 augustus 9 uren geleden, Cheeta26 zei: Kushi zoomde gisteren even in een nieuw parkourtje. Ik heb meerdere keren gekeken naar dat parcours. Haha ontzettend leuk. Evee zei pas al ergens dat ze alles van de muur afhaalde en naar voren zet zodat ze erachter langs kunnen rennen. Dat zag ik Kushi ook doen. Ik wil nog steeds een camera en zal er toch eens achteraan moeten gaan. Maar er zijn wat mitsen en maren. Bevestigen etc. Die van jou doet het echt goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 16 augustus Delen Geplaatst: 16 augustus 18 uren geleden, Cheeta26 zei: Kushi zoomde gisteren even in een nieuw parkourtje. 😅😅 zo leuk. Dat doet Meike ook. Die pakt ook het hele parcour😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 28 augustus Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus (aangepast) Onze achterburen hadden 's avonds een feestje met luide muziek en karaoke. Mijn vriend liep rond 12 uur al een keer erheen maar toen stopte het en liep hij weer terug. Toen ging het toch weer verder en is hij rond 1 uur weer naar buiten gelopen om te zeggen dat ze moesten stoppen met de luide muziek (wat ze ook deden). Inmiddels zaten beide konijnen op de catcube te dutten en toen hij de deur opendeed schrokken ze en vlogen ze van die catcube af. Die belandde dus bij de deur. Kushi had mooi even een nieuw parcours om te rennen (en er zitten knaagsporen boven de anti-knaagstrip). Grappige is dat ze nadat ze wegvlogen weer uitgebreid die verplaatste catcube gingen inspecteren haha Micha haalt weer blije capriolen uit Kushi vind het wel amusant Micha doet alsof hij een pluche konijn is 28 augustus aangepast door Cheeta26 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 28 augustus Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus Dinner by zonnescherm 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september Schatjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 1 oktober Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober Vandaag is het precies een jaar geleden dat ze zijn gaan daten in Bennekom 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober Op 1-10-2023 om 10:49, Cheeta26 zei: dat ze zijn gaan daten in Bennekom Daar heb ik ook een paar keer konijnen vandaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 4 oktober Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober (aangepast) Vandaag is Micha een jaar bij ons! Ik doe niks bijzonders want na zijn tweede opname wegens gasbuik ben ik erg voorzichtig geworden. Maar wat ben ik gek op hem. Hij is zo'n goede match met Kushi. Ze zijn zo gelukkig samen. Als ik geluk heb krijg ik likjes van hem op mijn hand of arm. Als hij op het dak zit op mijn neus en voorhoofd. Zo lekker uitgesproken is hij, zo'n relaxte gozer ook. Natuurlijk weten we niet hoe oud hij is. Het kan 3 zijn maar ook 6. We koesteren elke dag met hem en hopen dat hij nog heel lang bij ons is. 4 oktober aangepast door Cheeta26 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 12 uren geleden, Cheeta26 zei: Kushi. Wat ben ik toch gek op Japanners geworden. Ik heb nu voor de tweede keer een Japanner maar vindt het zulke mooie konijnen. Eerder vond ik het niets. Haha. Fijn he dat je zo'n leuk stel hebt. Hier is het ook altijd pais en vree. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 oktober Delen Geplaatst: 5 oktober 22 uren geleden, Cheeta26 zei: Vandaag is Micha een jaar bij ons! Mooi om er bij stil te staan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 17 oktober Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober (aangepast) Hallo? Brokjes? Oh.. wat flitst daar dan voor mijn huis voorbij ??? 17 oktober aangepast door Cheeta26 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 oktober Delen Geplaatst: 18 oktober Haha leuke filmpjes weer! Ik moest nog even bijlezen/-kijken en dat was geen straf 😉 Je snapt soms niet dat ze niet ergens tegenaan botsen hè? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.