Okki Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Omdat er na een heftige regenbui behoorlijk wat water in de ren (met tegels) blijft staan, bedacht mijn man dat we een aantal tegels zouden kunnen vervangen door grasdoorgroeitegels. Dan loopt het water beter weg. Maar ik zie wel wat beren op de weg: die gaten vullen we op met grond, maar als ze dat uitgraven, struikelen ze dan niet omdat de ondergrond ongelijk is? Gaan ze niet met hun koppie vastzitten in zo'n gat? Zijn de randen niet te scherp? Ik ben nog niet overtuigd... Is het goed te doen of echt af te raden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Hoe groot is zo'n gat? Ik zou het zelf denk ik ook niet durven.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Wij hebben dit soort tegels op de oprit, maar voor in de konijnenren lijkt het mij niet heel praktisch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 56 minuten geleden, Miekmoek zei: Hoe groot is zo'n gat? Ik zou het zelf denk ik ook niet durven.. Ik denk dat zo'n gat 8x8 of 10x10 cm is. Ik kan daarvan nergens de maten vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 21 minuten geleden, Evee zei: Wij hebben dit soort tegels op de oprit, maar voor in de konijnenren lijkt het mij niet heel praktisch. Nee, mij dus ook niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ik zou best bang zijn dat ze zich verstappen, ook al vul je de gaten met aarde. Ik snap je beren dus wel. Het lijkt me ook lastig aanvegen, ook al doe je natuurlijk niet de hele ren. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ik ken ze maar ik zou het niet doen. Ik googelde omdat ik wel eens van waterdoorlatende tegels gehoord had. Is dit dan niets voor jullie? https://www.karwei.nl/assortiment/waterdoorlatende-bunzi-tegel-grijs-30-x-30-x-4-5-cm/p/B191503?utm_campaign=surfaces&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiArNOeBhAHEiwAze_nKE6qFz9W9HLJ9SMvvhO23uwd_BBctaNfLHwbomL5T_VObuFkmDSIpBoCZKwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari Die tegels lijken me inderdaad een stuk fijner, bedankt @To van de Veluwe! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten