Ga naar inhoud

Hayfeeder


SpookyPumpkin

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Mitty zei:

Ik vind zelf hooi in de toiletbak best handig, omdat de keutels er tussendoor lijken te rollen/vallen waardoor het minder aan hun poten plakt. Ik gebruik geen hooiruif maar een aantal hooiballen die los in het hok liggen. Daar zit het dure hooi in en de toiletbakken vul ik met hooi uit hun schuilhok en het schuilhok vul ik met oud hooi uit de hooiballen. Een soort circle of hooi😁, het bespaart in ieder geval een hoop!

Bedoel je van die metalen hooiballen? Dat zou ik zelf eng vinden, bang dat ze er met hun pootjes in vast komen te zitten. Maar misschien bedoel je wel hele andere ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Bunny566 zei:

Bedoel je van die metalen hooiballen? Dat zou ik zelf eng vinden, bang dat ze er met hun pootjes in vast komen te zitten. Maar misschien bedoel je wel hele andere ?

 

Ik heb een gigantische metalen hooibal en een bal dat eigenlijk voor baby's is. Ik heb eens met een cavia meegemaakt dat hij met zijn poot vast kwam te zitten in hangende bal.. Dan heb ik hem toch liever op de grond liggen. Maar met de konijnen heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Als je hem helemaal volpropt zit hij ook goed genoeg dicht😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gestopt met hooiruiven. (Ik heb 4 verschillende geprobeerd.) Hooi werd eruit gehaald, ze gooiden het om of … in kort: het hooi moest op de grond. Dus net zoals anderen hier heb ik “goedkoop” hooi waarin ze op kunnen keutelen en de wat duurdere hooi aan de voorkant. Althans zo maak ik het elke keer, mijn voedster is het daar vaak niet mee eens en dan ligt alsnog het hooi op de grond (en niet in de kattenbak). 😑

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .