Ga naar inhoud

Wanneer heb je voor het laatst ...?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Vorige week in het bos! Hoewel het misschien wel een mol was? Hele spitse snuit, ik had nog willen opzoeken wat het was. Ze zitten meestal niet stil ook, zodat je ze rustig kan bekijken!

Wanneer heb je voor het laatst koekjes gebakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een spitse snuit is het dan een spitsmuis geweest? Een mol is echt diepzwart. Ik heb er wel eens één een straat zien oversteken overdag en die liep nogal flapperig met die graafpoten. Maar die was misschien ook niet helemaal gezond, want ik weet niet wat een mol overdag op straat doet. Ik zag gisteren een kat in de voortuin loeren op een muis, ik dacht eerst ook aan een mol, maar hij was niet zwart.

Koekjes bakken is echt eeuwen geleden. Die mislukken bij mij altijd, helaas.

Wanneer heb je voor het laatst plantjes gezaaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, inderdaad! Die was het! Ik heb niet zo heel veel kennis van de verschillende muizensoorten. Ik heb ooit wel een zeldzame eikelmuis gevonden, toen werkte ik nog in een tuincentrum en die zat tussen het vuurwerk. Die heb ik toen naar de zoogdierenopvang gebracht en later stond in de krant dat hij was uitgezet 😄

Dat was overigens echt een mooie muis!

Edit: ik heb het berichtje nog gevonden:

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/zld91614/zeldzame-eikelmuis-naar-luxemburg

Plantjes zaaien was vorig jaar juni.

Wanneer heb je voor het laatst je haar geverfd?

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier lopen ook heel veel spitsmuizen, ik vind ze zo mooi! Mollen zie je inderdaad bijna niet. Behalve als de hond hem pakt, daardoor heb ik er helaas wel een aantal gezien/geprobeerd te redden. Ik heb een Friese Stabij en dat zijn echte mollenvangers. Het lukt hem zelfs aan de anderhalvemeterlijn. Mollen zijn wat breder en platter dan muizen en de vacht lijkt net zijde. Enorm zacht en zwart:) 

Zo'n zeven jaar geleden heb ik voor het laatst mijn haar geverfd. Maar zonder make up zag het er bij mij niet uit en ik kan echt niet tegen make up, dus nu weer lekker mijn eigen kleur:)

Wanneer ben je voor het laatst op familieweekend geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk de bruiloft van mijn neefje zo'n 5 jaar geleden. Afgelopen jaren zijn er wel veel mensen die ik ken getrouwd, maar heel klein / zonder gasten door corona. Iedereen beloofde wel inhaalfeestjes trouwens, maar ik heb er nog geen één uitnodiging voor gezien 😄 De meeste hebben of verwachten nu ook een kind, dus ja, dan verschuiven je prioriteiten ook wel.

In juni staat de eerst volgende bruiloft weer op de agenda, van een vriendin.

Wanneer heb je voor het laatst een nieuw paspoort of rijbewijs moeten aanvragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 december een paar jaar geleden, ik had mijn portemonee laten vallen bij de fietsenstalling. De eerlijke vinder had hem netjes naar het stadhuisgebracht, maar ze hebben hem toen vernietigd..

Wanneer heb je voor het laatst lekkage in huis gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren terug wel wakker gezongen door (ontsnapte) pauwen, maar het zijn hier vooral de eksters die over het dak rennen waar we wakker van worden. Meeuwen lijkt me een nachtmerrie..

Wanneer heb je voor het laatst Wie is de mol gekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er zomaar in valt is het programma niet te snappen, ik begrijp je helemaal! Onze hele fam volgt het, zelf mijn oma kijkt mee, dus hier is het wel een dingetje😆

Een maand geleden bij in het pannenkoekenhuis waar mijn zusje werkt. Zo leuk om door je eigen zusje geholpen te worden!

Wanneer heb je voor het laatst een virus op de pc/laptop gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Confronterende vraag 😂

Ik weet het niet! Eind vorig jaar ergens denk ik!

Ik heb ze recent nog gezien op de verjaardag van mijn zus. Ik videobel wekelijks met mijn ouders. Maar ik ben niet zo goed in het op bezoek gaan, zeker niet sinds we Namu hebben 😄

Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden. Ik kreeg van een vriendin een mok met Stampertje erop, uit Disneyland Parijs. Het was een bedankje omdat ik op haar konijnen had gepast.

Wanneer heb je voor het laatst je partner naar de winkel gestuurd omdat je zin had in taart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag wel gekeken naar de lekke band van mijn fiets, telt dat misschien? Een paar weken geleden een poging gedaan mijn deurklink te maken, maar dat was geen succes..

Wanneer heb je voor het laatst een regenboog gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al een paar jaar geleden,voor Corona nog, bij De Dam in Vrouwenpolder. Toen zat er een groot stuk plastic in mijn salade. Sindsdien heb ik eigenlijk niet meer bij een strandtent gegeten 😂

Wanneer heb je voor het laatst een wandeling in een natuurgebied gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is het zó erg met de plasticvervuiling dat het ook al in je salade zit...

Afgelopen zondag in Bos Boudewijnskerke op Walcheren. Dat is wel redelijk nieuw aangelegde natuur, maar toch al mooi. En modderig! 🤣

Wanneer heb je voor het laatst een rietje gebruikt bij het drinken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

Daar moest ik echt over nadenken. Ik denk 2015 toen ik uit een kokosnoot dronk op een vakantie 😂

Edit: dat was overigens al wel een papieren rietje toen!

Wanneer heb je voor het laatst een korte broek aan gehad?

aangepast door Evee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .