To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Eind september '22. Wanneer heb je voor het laatst getennist? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari Auteur Delen Geplaatst: 17 februari Ik heb als kind ooit meegedaan met een "sportinstuif?", zo heette dat geloof ik. Dan kon je gratis proeflessen doen bij diverse sporten om te zien wat je leuk vond, ik zat toen op de basisschool. Ik ben toen naar de tennisvereniging in Middelburg gegaan voor een les. Vervolgens kon de leraar niet uitleggen hoe je als je linkshandig was moest tennissen en stond ik aan de kant. Toen heb ik besloten dat ik een hekel heb aan tennis en ik heb het nooit in mijn leven meer gedaan. Wanneer heb jij voor het laatst ergens een proefles van gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Heel lang geleden in de tweede klas een proefles Latijn. Verder nooit meer, volgens mij. Wanneer heb je voor het laatst iets vertaald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Afgelopen week nog. toen had iemand een trui aan en wist niet wat er in het Frans opstond. Dat vind ik altijd gevaarlijk: iets kopen en je weet niet wat de tekst betekent!! Wanneer heb je voor het laatst je koopzegels ingeleverd bij de supermarkt? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Een paar weken geleden. Wanneer heb je voor het laatst pinda's gregen voor de vogeltjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Dat is al tig jaar geleden. Ik geef van die vetbollen en er hangt een buisje met zaad en pinda's. Ik vind dat te veel werk. Wanneer heb je voor het laatst geschaatst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Een paar jaar geleden op een ondergelopen weiland, het ging nét. Wanneer ben je voor het laatst op wintersport geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Nog nooit. Wanneer heb je voor het laatst een dieet gevolgd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Nog nooit. Wanneer heb je voor het laatst een echt Engels ontbijt gegeten, met bacon en worstjes en dergelijke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 februari Auteur Delen Geplaatst: 21 februari Nog nooit. Wanneer heb je voor het laatst ruzie met je printer gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Een jaar geleden. We hebben hem er zelfs om weggegeven. Iedere keer ruzie met dat ding. Wij printten zó weinig, dat de inkt iedere keer was uitgedroogd als we eens een keer wat willen printen. Wanneer heb je voor het laatst een worteltje opgeknaagd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Maandagavond toen we worteltjes aten. Wij hebben een keer een echt Engels ontbijt in Engeland gehad. Geweldig. Wat een belevenis. Ik heb zitten smullen en dat op de vroege morgen. En ruzie met de printer heb ik mijn hele digitale leven al. Om onverklaarbare reden wil hij soms niet beginnen en dan alles tig keer. Grrr. Dat was bij de eerste printer zo en nu bij de tweede ook weer. En net altijd als je het hard nodig hebt. Wanneer heb je voor het laatst een nieuwe telefoon gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Anderhalf jaar geleden. Wanneer heb je voor het laatst medicijnen aan een huisdier gegeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Dat zal vorig jaar de wormkuur bij de kat geweest zijn. Wanneer heb je voor het laatst een teek bij je huisdier verwijderd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Afgelopen zomer meer dan 50!? (ik ben daarna gestopt met tellen) Ik had een tekennest in het konijnenhok.. Wist dat die beesten niet uit te roeien zijn? Wanneer heb je voor het laatst een bordspelletje gespeeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 50 bij konijnen verwijderd??? Dat is bij de konijnen af. In de kerstvakantie Levensweg. Ben ik de enige die Rummikub een van de leukste spelletjes vind? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 11 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die Rummikub een van de leukste spelletjes vind? Oeps, verkeerde vraag bij dit spel! 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 23 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die Rummikub een van de leukste spelletjes vind? Wanneer heb je voor het laatst Rummikub gespeeld? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Jaren geleden. Wij speelden altijd veel spelletjes maar nu niet meer zo vaak. Wanneer heb je voor het laatst een bordspel gekocht of gekregen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 februari Auteur Delen Geplaatst: 28 februari Dat was El Dorado. In december. Wanneer heb je voor het laatst op je tong gebeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Lang geleden maar pas beet ik wel op de binnenkant van mijn wang. Wanneer heb je voor het laatst een aft gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Ik heb ze best vaak maar nu is het alweer een tijdje geleden, november denk ik. Wanneer ben je voor het laatst een frietje gaan halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart Ik kan het mij niet herinneren. Ik stuur mijn man er altijd om 😂 Laatste keer dat ik een frietje op heb van de snackbar is ongeveer een maand geleden. Wanneer heb je voor het laatst op een paard gezeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Gisteren 😄 wanneer heb je voor het laatst elkaar likkende konijnen gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart Auteur Delen Geplaatst: 2 maart Vanochtend Wanneer ben je voor het laatst door een hond gewassen? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.