Ga naar inhoud

Wanneer heb je voor het laatst ...?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb als kind ooit meegedaan met een "sportinstuif?", zo heette dat geloof ik. Dan kon je gratis proeflessen doen bij diverse sporten om te zien wat je leuk vond, ik zat toen op de basisschool. Ik ben toen naar de tennisvereniging in Middelburg gegaan voor een les. Vervolgens kon de leraar niet uitleggen hoe je als je linkshandig was moest tennissen en stond ik aan de kant. Toen heb ik besloten dat ik een hekel heb aan tennis en ik heb het nooit in mijn leven meer gedaan.

Wanneer heb jij voor het laatst ergens een proefles van gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jaar geleden. We hebben hem er zelfs om weggegeven. Iedere keer ruzie met dat ding. Wij printten zó weinig, dat de inkt iedere keer was uitgedroogd als we eens een keer wat willen printen. 

Wanneer heb je voor het laatst een worteltje opgeknaagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandagavond toen we worteltjes aten.

Wij hebben een keer een echt Engels ontbijt in Engeland gehad. Geweldig. Wat een belevenis. Ik heb zitten smullen en dat op de vroege morgen.

En ruzie met de printer heb ik mijn hele digitale leven al. Om onverklaarbare reden wil hij soms niet beginnen en dan alles tig keer. Grrr. Dat was bij de eerste printer zo en nu bij de tweede ook weer. En net altijd als je het hard nodig hebt.

Wanneer heb je voor het laatst een nieuwe telefoon gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het mij niet herinneren. Ik stuur mijn man er altijd om 😂

Laatste keer dat ik een frietje op heb van de snackbar is ongeveer een maand geleden. 

Wanneer heb je voor het laatst op een paard gezeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .