Okki Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari (aangepast) Ja, maar zo'n soort vraag hoort bij een ander spelletje! Wanneer heb je voor het gehad dat je uren wakker lag 's nachts? 28 januari aangepast door Okki Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 19 uren geleden, Okki zei: Ja, maar zo'n soort vraag hoort bij een ander spelletje! Nee, niet wakker gelegen. 19 uren geleden, Okki zei: Wanneer heb je voor het gehad dat je uren wakker lag 's nachts? Voor het gehad? 😉 Wanneer wist je wat headbangen was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Voor het laatst... oeps! Ik denk dat ik wist wat headbangen was toen ik een jaar of 12, 13 was. Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest (in een écht restaurant, geen McDonalds of zoiets)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Vorig jaar, toen mijn vader jarig was. Wanneer heb je voor het laatst een film in de bioscoop gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Dat is in juni of juli geweest, Top Gun: Maverick. Wanneer had je voor het laatst tranen over je wangen van het lachen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Tranen kan ik me zo niet herinneren. Als kind heb ik vreselijk gelachen om een film van de dikke en de dunne met die piano. Dus ik laat deze vraag staan want ik weet het niet. 11 uren geleden, Okki zei: Wanneer had je voor het laatst tranen over je wangen van het lachen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Aan het begin van dit jaar, toen ik samen met een vriendin in een deuk lag om een grappige video. Wanneer heb je voor het laatst een boek gelezen die je maar niet weg kon leggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vorige week. Wanneer heb je voor het laatst iets weggegeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Zaterdag twee pakken vanille yoghurt Van Eelder aan een kind dat dat zo lekker vindt. Haha het waren twee pakken voor de prijs van één. Wanneer heb je voor het laatst iets gekregen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Ik denk met sinterklaas, de sinterklaascadeau's Wanneer heb je voor het laatst iets decoratiefs gekocht voor in huis? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Hh, wel afgelopen zaterdag het konijn voor bij de ren. In huis moet ik even denken. In december lichtjes voor in een vaas. Lijken op bloemen. Wanneer heb je voor het laatst iets gekocht wat je zelf leuk vond. Gewoon voor de fun. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Dat moet met kerst zijn geweest, een glazen kerst bal (helemaal doorzichtig) wanneer heb je voor het laatst is met een konijnen thema gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Afgelopen zaterdag het konijn voor bij de ren. Wanneer heb je voor het laatst gevoetbald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Dat moet met een oppaskind zijn geweest dat nu 19 jaar is, ik denk een jaar of tien geleden op het strand. Ik verloor. 😅 Wanneer ben je voor het laatst op het strand geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Afgelopen augustus. Wanneer ben je voor het laatst op een Waddeneiland geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Eind november 2008, op Texel. Er lag sneeuw en het was ijskoud. Wanneer ben je voor het laatst met een veerboot meegeweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Dat was in 2016 naar Schiermonnikoog. Vaak met veerboten mee geweest naar diverse landen. Wanneer ben je voor het laatst door de Kanaaltunnel gereden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 februari Auteur Delen Geplaatst: 1 februari Nog nooit. Ik ben met verschillende boten en een vliegtuig naar engeland gegaan, nooit door de kanaaltunnel. Wanneer heb je voor het laatst een nieuwe telefoon gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ongeveer anderhalf jaar geleden. Wanneer ben je voor het laatst uit gaan waaien bij fikse wind of storm? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Een paar weken geleden toen het hard waaide gewoon hier thuis. Wanner heb je voor het laatst koeien gevoerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Nog nooit gedaan. Wanneer heb je voor het laatst koeien gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Afgelopen zomer denk ik. Hoewel ik echt heel vaak langs twee koeienboeren rijd. Helaas staan ze in de wintermaanden opgesloten in de stallen. Wanneer heb je voor het laatst België bezocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Echt bezocht was afgelopen voorjaar, een dagje Antwerpen. In december zijn we er doorheen gereden naar Frankrijk. Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari In 2019 in Toverland, was denk ik de laatste keer. Wanneer ben je voor het laatst gevallen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ergens in de lente van 2022, ik stapte achteruit in de tuin en viel over een paaltje dat daar al jaren staat. Gelukkig verder niks aan de hand. Wanneer ben je voor het laatst bij de tandarts geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.