Evee Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Forumspelletje waarbij je een vraag beantwoord en een nieuwe vraag stelt die moet beginnen met "wanneer heb/ben je voor het laatst...?" Vergeet niet nadat je de vraag uit het bericht er voor hebt beantwoord, een nieuwe vraag te stellen 😄   Wanneer ben je voor het laatst op stap geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Haha, zaterdag boodschappen doen. Dat noem ik ook op stap gaan. Â Wanneer heb je voor het laatst je paraplu gebruikt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari In juni. Â Wanneer heb je voor het laatst gedanst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Nog nooit. Of je moet een vreugdedansje van blijdschap bedoelen.  Wanneer heb je voor het laatst een leuke mop gehoord? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vorig jaar. Â Wanneer heb je voor het laatst een brief/kaart naar iemand verstuurt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari In de eerste week van januari. Â Wanneer ben je voor het laatst bij de kapper geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Vorig jaar zomer? Ik zou eigenlijk weer moeten 😂  Wanneer heb je voor het laatst een sieraad cadeau gekregen, en wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vorig jaar in de zomer, een ketting van mijn moeder. Â Wanneer heb je voor het laatst patat gegeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vorige week. Heerlijk. Ik zou het elke dag wel lusten. Maar dan wel met mayonaise of ketchup of saté erbij.  Wanneer heb je voor het laatst cashewnoten gegeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vanmiddag. Â Wanneer heb je voor het laatst in een vliegtuig gevlogen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Dat is denk ik in 2013 geweest naar Oekraïne, maar gevlogen naar Boedapest en daar werden we opgehaald en reden we naar Oekraïne.  Wanneer heb je voor het laatst een toren beklommen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Dat is vorig jaar de vuurtoren in Westkapelle geweest denk ik 🤣  Wanneer heb je voor het laatst een boek gelezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ik lees iedere dag in één of twee boeken.  Wanneer heb je voor het laatst een zak chips leeggevreten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vorig jaar. Â Wanneer heb je voor het laatst met iemand gebeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vanmiddag! Â Wanneer heb je voor het laatst naar 'DNA onbekend' gekeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nog nooit. Â Wanneer heb je voor het laatst iets gebakken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Met Kerst, Glutenvrije pompoen pecan taart met gemberkoekjes bodem. Mooiste compliment van familie: je proeft niet dat hij glutenvrij is! Â Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 januari Auteur Delen Geplaatst: 27 januari Eind september / begin oktober, naar India. Â Wanneer ben je voor het laatst bij een concert geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Dat is echt al heel lang geleden. Eerder had ik een CJPaspoort en bezocht ik concerten. En later met de kinderen naar de Mattheuspassion. Dit probeer ik elk jaar wel digitaal te beluisteren. Dus afgelopen tijd rondom Goede Vrijdag en Pasen. O ja en met Kerst nog een concert beluisterd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari En nu nog een vraag, @To van de Veluwe? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Heb je wel eens de Mattheuspassion van Bach beluisterd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Ja, ooit live bij geweest in een kerk, mijn schoonvader zong mee! Â Wanneer heb je voor het laatst staan headbangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Ik zou niet weten wat het is......... Dus schuiven we de vraag door naar de volgende 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nog nooit, of misschien voor de grap wel eens, maar dat kan ik me niet meer herinneren 😄  Wanneer ben je voor het laatst creatief bezig geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Vorige week toen ik iets voor iemand moest maken. Â Ben ik de enige die op moest zoeken wat headbangen was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.