Suus1978 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Spa rood dan toch denk ik. Kraanwater is een prima alternatief voor spa blauw. Roze koeken of gevulde koeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari (aangepast) Gevulde koeken! met de bus of met de trein? 10 februari aangepast door Annasbeestenbende Bud ipv bus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Met de trein, in een bus word ik wagenziek. Door Europa treinen of vliegen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Door Europa treinen. Treinen is leuk. Maar niet leuk als je migraine hebt en het is heet en je zoeft door Frankrijk en je hoort de hele nacht djing djing djing (geluid van palen waar je voorbij zoeft) Met de boot naar Engeland of met de trein via de Kanaaltunnel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Met de boot! Naar een eiland ga je met de boot. Niet door een tunnel. 🤣 Bij de brandweer werken of bij de politie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Bij de politie. Lijkt me erg afwisselen. Elke dag wat anders. Lerares of verpleegster? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Lerares (dat ben ik, heb daar mijn diploma's voor in ieder geval) Lezen of muziek luisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Lezen!!! chocolade of chocoladeijs? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Chocolade kerstkrans of paasstol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Kerstkrans Wekker of horloge? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Wekker, horloges vind ik niet fijn om te dragen. Zeilboot of motorboot? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart Auteur Delen Geplaatst: 18 maart Zeilboot, hoewel ik niet kan zeilen Altijd een woonkamervloer vol met konijnenkeutels hebben of altijd hooi in je haar hebben? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 maart Delen Geplaatst: 18 maart Dan altijd hooi in mijn haar hebben, dan lijkt het misschien nog wat (ik heb weinig en dun haar). 🤣 Iedere avond spelletjes spelen of iedere avond tv kijken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Iedere avond spelletjes spelen, dat is denk ik wel gezelliger al kijk ik stiekem net zo graag tv😇 Nooit meer hoeven koken of nooit meer hoeven schoonmaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april Nooit meer hoeven schoonmaken! Een excursie in Willy Wonka's Chocoladefabriek of maar kijken waar je terechtkomt met de Reuzenperzik? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april De Willy Wonka's Chocoladefabriek! Bier of wijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Wijn! Cactus of vetplant? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Vetplant😊 Hema of Flying Tiger? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Hema, Flying Tiger zegt mij niets. Koningsdag of Bevrijdingsdag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Koningsdag! Heerlijk, al die kinderspelletjes, kinderkleedjes en koopjes 🙂 Vliegen of varen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Varen!! Ik heb wel flink wat zeewater in mijn bloed...🤣 Koffie met slagroom of koffie met melkschuim? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april Koffie met slagroom (als het maar wel vegan is dan 😄 ) Eigenlijk liever zwarte koffie! Altijd teennagels van 10 cm hebben, of altijd vingernagels van 10 cm hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 juli Delen Geplaatst: 13 juli Hahahaha, het is alletwee vreselijk. Dus ik sla de beurt over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.