Evee Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Een topic vol lastige keuzes! Wat kies jij? Vergeet ook niet een nieuw dilemma te plaatsen nadat je antwoord hebt gegeven. We gaan verder waar het vorige topic is gebleven: Altijd pantoffels aan je voeten hebben of altijd teenslippers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Altijd pantoffels, ik heb snel koude voeten. Sauna of Turks stoombad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Turks stoombad. Lange laarzen of korte enkellaarsjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Korte enkellaarsjes. Een hond die in je gezicht likt of een kat die jou aflebbert? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Een kat, ik ben allergisch voor honden. een lekker dik boek of een stripverhaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Een lekker dik boek. Fictie of non-fictie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Non-fictie. minirok of maxirok? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Mini, zolang het maar niet té is. Nooit meer een huisdier hebben, of je hele leven minstens 5 huisdieren hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Mijn hele leven meer dan 5! Lukt al aardig 😂 elke keer als je een konijn ziet moet je hem aaien of je moet altijd een muts met konijnenoren op 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Aaien! Liever een voedster of een ram? (konijnen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Ik kan eigenlijk niet kiezen... Maar ik heb net een wat betere band met mijn voedster dan met mijn ram, dus dan kies ik toch voor voedster. In de winter op slippers rondlopen, of in de zomer handschoenen aan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 2 uren geleden, Bambi&Fendi zei: In de winter op slippers rondlopen, of in de zomer handschoenen aan? 😂🤣😂🤣 😂🤣😂🤣 😂🤣😂🤣 😂🤣😂🤣 Dit vind ik het leukste dilemma tot nu toe. In beide gevallen verklaren ze je voor gek. Dan toch maar in de winter op slippers (en zo weinig mogelijk naar buiten gaan) Mini mini rok of maxi maxi jurk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari (aangepast) Maxi maxi jurk. In een minirok voel ik me op mijn leeftijd echt niet meer blij. Blote enkels zoals je nu bij veel jongeren ziet (brrr) of toch lekker lange sokken aan? 29 januari aangepast door Okki Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Doe mij maar lange sokken! Alle talen kunnen spreken, of met dieren kunnen praten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari De cavia's "versta" ik al, de meeste andere diersoorten "zeggen" niet veel. Dieren die wel veel geluid maken hebben ook niet echt complexe talen die je vrij makkelijk zelf ook kan leren. Denk aan blaffen van een hond, dat kun je leren verstaan. Antwoorden met geblaf lukt dan alleen niet zo goed, maar ik denk dat ik dan toch meer heb aan alle talen spreken. Als met dieren kunnen praten ook inhoudt dat je serieuze gesprekken met ze kunt voeren, dan heb ik dat weer liever. Of houdt "alle talen" ook meteen alle dierentalen in? Want dan is de keus gauw gemaakt. Altijd op één been moeten staan of alleen je "verkeerde" hand kunnen gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ik bedoelde inderdaad praten met dieren zoals je met een mens een gesprek zou voeren 😁 13 uren geleden, Lollie zei: Altijd op één been moeten staan of alleen je "verkeerde" hand kunnen gebruiken? "Verkeerde" hand kunnen gebruiken. Dat leer ik denk ik sneller dan altijd op één been moeten staan. Zou je liever de tijd op pauze kunnen zetten, of de tijd kunnen terugspoelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari De tijd terugspoelen. Dan zou ik veel dingen anders doen. Zou je liever in de middeleeuwen willen leven of in de gouden eeuw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Ik denk dat het allebei flink tegen zou vallen door wat we nu gewend zijn. Doe maar de gouden eeuw en dan wel dat ik tot de wat welgesteldere mensen behoor. 😜 Woon je liever op de Noordpool of in de Sahara? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari De Noordpool! Geen twijfel mogelijk. Ik vind 20 graden al warm. De Noordpool vind ik qua landschap en dieren ook veel mooier. Al dat zand is oersaai. En al die insecten daar 😖 Nooit meer op vakantie of nooit meer uit eten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Nooit meer uit eten, maar wel dus op vakantie gaan! Daar hoort uit eten wél bij...🤣 Meeracen in een formule 1-wagen of vliegen met een wingsuit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari In de f1 wagen. Altijd pijn in je rug of altijd pijn in je hoofd hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Dan toch liever altijd pijn in je rug hebben, denk ik. Met hoofdpijn ben ik totaal niet helder... Veel geld hebben en nooit meer privacy, of amper rond kunnen komen maar wél alle privacy? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Dan maar liever arm. Hoewel? Ik zeg altijd: ik hoef niet in mijn geld te zwemmen maar pootje baden is wel handig. Een lichtgevende rose jas of een lichtgevende groene jas? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Een lichtgevende roze jas. Ik hou niet van groen (alleen als het levend plantengroen is). Nooit meer thee of koffie drinken of nooit meer simpel water drinken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Nooit meer simpel water drinken Spa blauw of spa rood? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.