Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Laten vallen, karton in overvloed bij mij thuis. Een joggingbroek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Vangen! Ik heb er geen meer. En kop dennenknoppenthee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Ik moest het googlen. Maar kom maar op met die thee die mijn geest zal verheffen 😉 Vangen dus Paracetamol 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari (aangepast) Haha, nou daar merk ikzelf helemaal niks van...🤣 Vangen, die paracetamol. Hard nodig hier. Een koortsthermometer. 24 februari aangepast door Okki Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Vangen, zojuist ging de batterij leeg van mijne en ik heb niet de juiste die er in moet. Een paraplu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Vangen! We hebben maar een stormparaplu dus bij slecht weer delfik elke keer het onderspit. Een neuszuigertje😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Laten vallen. Doet me onsmakelijk aan. Pak Lasagne van de Aldi (mjammie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Lijkt me een smerig ding. Dus laten vallen Tekentang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Laten vallen, heb ik al. Een mandevilla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Vangen, ik heb ze overgehouden van vorig jaar. Nieuwe keuken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 februari Delen Geplaatst: 26 februari Ik heb er één en die ben ik vergeten naar binnen te halen...🥴 Nieuwe keuken? Vangen!! Een grasmaaier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari vangen als het een robotmaaier is. Want die willen we aanschaffen. Een robotmaaier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Laten vallen, wij hebben maar 15 m2 gras en dat maaien we maar heel af toe kort, zodat er allerlei andere leuke plantjes in gaan groeien. Een nestkastje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Vangen. Vinden we wel een plekje voor. Uilenkast in de tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Laten vallen, er zitten hier helaas geen uilen (woonwijk). Een rondvlucht in een helikopter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Laten vallen, doodeng! Een mogelijkheid om 2x te stemmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 maart Delen Geplaatst: 19 maart Stiekem toch vangen, al is het niet eerlijk. Een wadi in je straat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Laten vallen, we wonen naast een waterrijk natuurgebied, genoeg opslagmogelijkheden! Ik las laatst dat het water in wadi's vaak stilstaat en daarom de perfecte broedplaats voor muggen zijn😳 Een grotere GFT-vuilnisbak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Vangen!! Dat zou heel handig zijn, dan kunnen we namelijk ook al het tuinafval weggooien in plaats van alleen maar dieren mest 😂 een typemachine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april Laten vallen, dat is een reliek uit de oudheid...😜🤣 Een zak kruidnootjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Laten vallen, liever chocolade😜 Paaseitjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Laten vallen, ik heb er al veel te veel gegeten. Een blik tomatensoep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april Laten vallen Geeft wel een zootje 😄 Ik hou niet zo van soep. Een parachutesprong 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 19 april Delen Geplaatst: 19 april Eerst vangen, dan vallen 😅 Een teddybeer 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 april Auteur Delen Geplaatst: 20 april Laten vallen. Een tompouche Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.