To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Vallen in de zee. Laat maar lekker zwemmen. Een kwal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Die laat ik ook in zee vallen. Een pot multivitaminen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Laten vallen, volgens mij krijg ik genoeg binnen. De wachtwoorden van Trumps social media accounts 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Laten vallen. Wordt toch geen president meer. Ik weet nog van de vorige verkiezingen toen kwam er op BNR een vraaggesprek en zei de gespreksleider: nee die Trump wordt het niet. Dat is net een clown en ..... die werd gekozen. Haha. Een doos met spelletjes voor konijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Vangen! Zo leuk om die spelletjes met ze te doen:) Ik zou de wachtwoorden wel entertainment vinden😏 Ik luisterde laatst een podcast waarin een nederlandse journalist vertelde dat hij het wachtwoord van Trumps Twitteraccount 2x had gekraakt. Een van de keren was zijn wachtwoord werkelijk gewoon: maga2020(Make America Great Again). Ik zou minstens er een tweet uitgooien met promotiecodes voor democratische campagne petjes. Of een diagnoseverklaring delen. Of een emotioneel verslag(je) over een glofuitje eindigend met '' There is no planet T! ''. Of een liefdesverklaring aan Benjamin Netanyahu. Ik denk dat ik mij wel een weekendje zou vermaken😂 Een kom noodles. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Laten vallen, dat vind ik niet zo bijzonder lekker. (Ik zie dat dan ook voor me hè, een uitelkaar gespatte kom en overal noodles op de vloer! 🤣) Een leuke bak met narcisjes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Laten vallen, ik vergeet altijd water te geven aan planten. Klompen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari 10 uren geleden, Mitty zei: Ik denk dat ik mij wel een weekendje zou vermaken Je hebt helemaal gelijk. Inderdaad wel leuk. Dus achteraf: vangen. Vallen, lopen zo lastig. Of misschien met viooltjes bij de voordeur. Maar dan moet ik ze wel water geven, Mitty 😉 Dus toch maar vangen. Een bewegingsmelder 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Laten vallen, die hebben we al. Merien. 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Vangen! Wat een schatje is dat😍 Een wilg voor in de tuin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Vangen, want ik weet niet of mijn takken die ik in de grond wil gaan zetten aan zullen slaan. Aardbeienplanten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Vangen, ik denk erover na om (op veilige hoogte) wandplanken aan de muur in het konijnenhok te plaatsen en daar onder andere aarbeien te kweken. Een bakfiets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 februari Auteur Delen Geplaatst: 21 februari Vangen. Ik heb geen fiets meer. En Namu wil vast wel in de bak zitten. Of voor de bunnybunch pakjes te vervoeren naar het postpunt deze zomer 😂 Een snoeischaar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Vallen, Een glas cola Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Laten vallen, liever Een glas Ice tea. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Laten vallen, bah. 😜 Een groot glas gemberthee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Vangen, ook heeeerlijk! Rauwe ui. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Vallen, eet die zelf maar rauw op. Grrrr. 😉 Pan hutspot met klapstuk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Vangen!! Een herhaalprik tegen corona. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Vallen (heeft m.i.z. geen meerwaarde meer) Een zak katjes drop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 2 uren geleden, Koosje zei: Vallen (heeft m.i.z. geen meerwaarde meer) Echt niet? Dat is goed om te weten, ik was nog aan het twijfelen maar ik word er elke keer zo ziek van. Daar heb ik even geen zin meer in.. Laten vallen, ik heb een haat-liefdeverhouding met drop🤫 Skittles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 2 uren geleden, Mitty zei: Echt niet? Dat is goed om te weten, ik was nog aan het twijfelen maar ik word er elke keer zo ziek van. Daar heb ik even geen zin meer in.. Laat echt maar vallen. Ik ben het met Okki meer dan eens. Laten vallen. Ik moest opzoeken wat het was maar slecht voor je tanden dus weg ermee. Een groot stuk jonge kaas. (wat is dat duur geworden!!!!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Ooeee vangen! Ik wil eigenlijk flink minderen met zuivel, maar jonge kaas van de boer bij ons in de buurt kan ik echt niet laten staan. Een badbal/badbom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Vangen. Zo leuk maar het feest is zo gauw voorbij. Sneeuwpop die je in de melk kunt doen en bij smelten wordt het chocolademelk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Laten vallen, daar zit vast lactose in. Een kartonnen doos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.