Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Vangen! Zo leuk om die spelletjes met ze te doen:)

Ik zou de wachtwoorden wel entertainment vinden😏 Ik luisterde laatst een podcast waarin een nederlandse journalist vertelde dat hij het wachtwoord van Trumps Twitteraccount 2x had gekraakt. Een van de keren was zijn wachtwoord werkelijk gewoon: maga2020(Make America Great Again). Ik zou minstens er een tweet uitgooien met promotiecodes voor democratische campagne petjes. Of een diagnoseverklaring delen. Of een emotioneel verslag(je) over een glofuitje eindigend met '' There is no planet T! ''. Of een liefdesverklaring aan Benjamin Netanyahu. Ik denk dat ik mij wel een weekendje zou vermaken😂

Een kom noodles.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Koosje zei:

Vallen (heeft m.i.z. geen meerwaarde meer)

Echt niet? Dat is goed om te weten, ik was nog aan het twijfelen maar ik word er elke keer zo ziek van. Daar heb ik even geen zin meer in..

Laten vallen, ik heb een haat-liefdeverhouding met drop🤫

Skittles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mitty zei:

Echt niet? Dat is goed om te weten, ik was nog aan het twijfelen maar ik word er elke keer zo ziek van. Daar heb ik even geen zin meer in..

Laat echt maar vallen. Ik ben het met Okki meer dan eens.

Laten vallen. Ik moest opzoeken wat het was maar slecht voor je tanden dus weg ermee. 

Een groot stuk jonge kaas. (wat is dat duur geworden!!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .