To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Vangen. Nooit weg. Een cactus die één keer per jaar mooie bloemen geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Laten vallen, best leuk maar ik vind cactussen en katten niet zo'n goeie combi. Een oude landkaart voor aan de muur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Vangen (maar ik heb geen ruimte dan maar in de konijnenren) Een boodschappenpakket 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Vangen, altijd handig. Een entreeticket voor het Rijksmuseum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari VANGEN! De Rembrandt weer eens zien. Een entreeticket voor het Nationaal Militair Museum in Soesterberg. (een keer alleen geweest en vond het interessant) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Vallen, ik ben er al eens geweest, best leuk maar vond één keer ook wel genoeg. Een c&c cage (open type caviakooi met losse hekjes die je in alle richtingen kan plaatsen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) Vallen. Want ik heb niet zoveel met cavia's. Ze piepen zo. Hahaha Zo'n mooie panelen ren die Dollie heeft! 1 februari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 februari Auteur Delen Geplaatst: 1 februari Vangen, altijd handig, hoewel mijn konijnen buiten wonen. Maar een mooie ziekenboeg bijvoorbeeld. Konijnensokken (sokken met konijnen er op, dus geen sokken voor je konijnen). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Vangen, altijd leuk! Een pot pindakaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Vangen Driedaagse reis in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Vangen, als ik zelf mag kiezen wat / waar 😄 Een paar warme handschoenen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Vangen! Een mok warme chocolademelk met slagroom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Als het vegan is, vangen 😄 Anders niet want dan maakt het me ziek. Een tosti Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Vangen, altijd lekker en ik ga er ook één maken zo. Een trip naar Legoland in Denemarken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vangen, ik wil er wel eens een kijkje nemen. Een lekkere makreel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vangen! De lekkerste vis die er is, vind ik. Een pak zakdoekjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vangen , altijd handig. een pilotenmuts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari Auteur Delen Geplaatst: 7 februari Laten vallen Een baal hooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari 11 uren geleden, Okki zei: Vangen! De lekkerste vis die er is, vind ik. Vooral de zijkant!! VANGEN!!!! Professioneel gemaakte foto van de konijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Laten vallen. Ik kom uit een familie van fotografen en wij vinden spontane foto's allemaal véél leuker. Een spiegelreflexcamera. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vangen! De laatst keer dat we er eentje hadden, hebben we hem in de metro van Parijs laten liggen... Een kat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vangen! Stiekem ben ik zo'n kattenvrouwtje. 🤣 Een chihuahua. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Vallen (is me veel te klein. Daar ga ik bovenop staan. Ik houd van grote honden. Die zijn vaak rustiger en ik houd erg van herdershonden) Een herdershond 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari @To van de Veluwe Volgens mij hebben we allebei al een keer eerder chihuahua en herdershond genoemd, bedenk ik ineens. 🤣🤣 Laten vallen, ik ben totaal geen hondenmens. Een Walliser Schwarznase-schaap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Vangen! Wat een schatjes zijn dat!! En lekker warm:) Een warmtepomp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.