bunniesarebunnies Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september Oepsie ik moest nog wat zeggen Korrels tegen naaktslakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september Vallen. Er zitten er echt mega veel dit jaar, maar ik ga ze niet bestrijden. Ik heb er al een paar per ongeluk doodgetrapt, dus daar voel ik me al een beetje schuldig over. Van mij mogen ze er zijn, bestrijden vind ik onnodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september je vergeet wat En nieuw onderwerp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september Oh ja, sorry 😅 Konijnensokken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Vallen Bos rozen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Vangen. Graag onbespoten, dan kan het naar de cavia's. Zak speelzand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Vangen, altijd handig. een pak hagelslag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Vangen. Rieten mandje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Vallen, wat moet ik er mee? Goed werkend vaccin tegen EC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen!! fruithagelslag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Vallen, wat moet ik er mee? Met hooi aan de konijnen geven natuurlijk! Ton van 25 liter met weegbree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Hahahahahahaha Vangen Lege voerton Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 september Auteur Delen Geplaatst: 25 september Laten vallen, ik heb er genoeg Pepernoten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen 3 uren geleden, To van de Veluwe zei: Hahahahahahaha Vangen Heb je nog niet genoeg? Wilgenbrug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen, leuk voor Teun Dikke sokken met schapen wol aan de binnenkant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 september Auteur Delen Geplaatst: 25 september laten vallen. Ik kan niet tegen wol. Ik krijg daar enorme uitslag van en het jeukt verschrikkelijk. Konijnenpantoffels (pantoffels in de vorm van konijnen, geen pantoffels voor je konijnen) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september vangen, Het is altijd leuk als het eiets met konijen is... mixer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vallen - heb al een hele goede luxe mixer 🙂 Halloween Snoep! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen, maar ligt eraan wat voor soort.. Bos droogbloemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vangen, onbespoten graag en een soort die eetbaar is voor cavia's 😉 Knijpkat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Vallen, moet ik steeds die lamp aan de gang houden. Kruidnoten (het valt me op dat veel mensen kruidnoten pepernoten noemen. Maar er is wel degelijk verschil tussen die twee. Pepernoten zijn gemaakt van peperkoek, lijkt op ontbijtkoek en kruidnoten van speculaaskruiden. Maar de mensen blijven hardnekkig pepernoten tegen kruidnoten zeggen terwijl er kruidnoten op de zak staat. Dus nu kruidnoten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Vallen. Vraag het nog maar een keer als het ook daadwerkelijk eind november/begin december is 🤣. Dan wil ik wel vangen. elektrische schroevendraaier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Vangen, altijd handig. Wist niet eens dat die er waren. Elektrische kettingzaag (hebben wij) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 27 september Delen Geplaatst: 27 september vangen denk ik.. en dan vragen of iemand anders hem hanteert! aantal jaar geleden bij de Lidl hadden ze een kleine elektrische schroevendraaier. Werkt heel fijn! vogelkooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 september Delen Geplaatst: 27 september VALLEN. Zielig een vogel in een kooi. Dat is net als een konijn in een hok. Cadeaubon om een keer indoor te gaan schaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.