Evee Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari De eerste noemt iets, een object, een diersoort, wat dan ook, en de volgende geeft aan of hij/zij het zou vangen of laten vallen, en waarom. Vergeet ook niet nadat je reageert een nieuw object te noemen 😉 Voorbeeld: Een bos bloemen Vangen! Een beetje lente in huis kan geen kwaad. We gaan verder waar het vorige topic is gebleven: Een koekje bij de koffie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Altijd lekker! Vangen! een achteruitkijkspiegel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Vallen, niet nodig. Wollen trui Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 januari Auteur Delen Geplaatst: 23 januari Laten vallen. Dat kriebelt en ik krijg er uitslag van. Een krabpaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Vangen, altijd handig met twee katten! Een springtouw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Vallen. Kan ik niets mee. Hoelahoep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Vangen. Eens kijken of ik Namu er door kan laten springen 😄 Taart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Vangen! Pan kippensoep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Laten vallen. Ik hou van kip, ik hou van soep. Maar die combinatie, nee dank u! Yathzee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Laten vallen, heb ik al! een nieuwe bril Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen, mits het een mooi montuur is. Een dekbedhoes met allemaal Ollies erop. 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Laten vallen. Een saucijzenbroodje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Vangen. Een nieuwe plant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Vangen Een kroket Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Laten vallen, hoe lekker zo'n ding ook is (ben uit eten geweest en zit nogal vol...😅🤣) Echte houten klompen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Laten vallen Een pot met drop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Vangen!! Drop of chocolade? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 9 minuten geleden, Okki zei: Drop of chocolade? Eh, da's nie goe ee...Het was geen dilemma. Nieuwe poging: Een chocoladereep met absint erin (dat wordt in Frankrijk verkocht). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vallen, geef mij maar met hazelnoten. Eufycamera voor de konijnenren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vangen, mag ik hem ook gebruiken voor de cavia's? 😄 Een PeeWee bak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari Laten vallen, ik ben tevreden met de gewone toiletbakken. Een netflix abonnement Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vangen Een escape room Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vangen. Dat wil ik zo graag eens doen!!!!! Een ritje met een tuk-tuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Vangen, in september nog gedaan in Vrindavan, India. Moet zeggen dat het verkeer daar het ook wel tot een avontuurlijke ervaring maakt 😄 Een wollen sjaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Laten vallen, die prikt! Een paar stevige wandelschoenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.