Mitty Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Aaibaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Aardenhout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Outsider Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Dermatologist Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 3 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Dermatologist Gaan we nou op de Engelse toer? Gistfabriek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Ekster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Terracotta Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Ttatadadatatadadata (begintune 20th century fox) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Atalanta Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Talud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ludiek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Eksteroog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari 12 uren geleden, Mitty zei: Eksteroog Heb jij veel last van eksterogen? We hebben volgens mij al veel eksterogen langs zien komen. Hahaha. Oogoperatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Tiengemeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Tenminste Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Stevig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Vigerend (dan weet ik al wat de volgende zal zeggen. Iets wat je hoog in het noorden van Europa tegenkomt!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Endorfine (het moet met de laatste drie letters! 😜) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Inenten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Tenenkrommend Op 16-2-2023 om 01:08, To van de Veluwe zei: Heb jij veel last van eksterogen? We hebben volgens mij al veel eksterogen langs zien komen. Hahaha. Oogoperatie Ja, maar ik bedoelde letterlijk een eksteroog😏 Dus dan is het iets heel anders😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Endeldarm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari (aangepast) 8 uren geleden, Mitty zei: Ja, maar ik bedoelde letterlijk een eksteroog😏 Dus dan is het iets heel anders😂 Ik vind die opmerkingen tussendoor met die humor geweldig. Dat is echt top hoe soms de reacties zijn. Armoedzaaier 17 februari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 21 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik vind die opmerkingen tussendoor met die humor geweldig. Dat is echt top hoe soms de reacties zijn. Armoedzaaier Dat maakt het zo'n leuk spel😁 Ik moet dit ook echt niet op mijn werk gaan doen, ze zullen me dan heel raar aankijken als ik met zo'n smile achter mijn laptop zit. Maar het is heerlijke ontspanning! Ierse setter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Territorium Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Umlaut Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.